Filip Dřímalka: Digitalizace je prostředek k dosahování lepších výkonů

Digitalizace je jedním ze stěžejních témat současnosti. Firmy se musí přizpůsobovat tomu, že se svět digitalizuje. Lidé se přesouvají stále ve větší míře na sociální sítě a komunikace se tak přelévá do digitálního světa. Na to musí reagovat samotné společnosti.

O tom hovořil Filip Dřímalka, zakladatel firmy Digiskills, konzultant v oblasti inovačních technologií a v neposlední řadě člen sítě Red Button. Podle jeho slov je digitalizace prospěšná a lidem pomáhá dosahovat lepších výkonů. Zlepšuje navíc i jejich produktivitu.

Tohle všechno probírali spolu s Jiřím Landovským a Štěpánem Bartyzalem, konzultanty moderního HR. Rozhovor je součástí pravidelného pořadu Personalitsika Zet o moderních trendech v HR. Ten je určený pro personalisty i pro firmy a v audio formě jej najdete na portálu Youradio News.

Nepřehlédněte

Ekonomické zpomalení na obzoru. Záchranným kruhem může být cirkulární ekonomika

Nový podnikatel se smysluplným byznysem je výstup Outboxers

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 4.

Úspěšná strategie: Znamená to být nejlepší, nebo odlišný? | Napněte plachty #001

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 3.

Umělá inteligence vytvoří nové pracovní příležitosti a každoročně navýší světové HDP o 1,2 procenta

Stroje nás nahradí tam, kde jim nemůžeme konkurovat

Rozhovor: Jak pracuje Petr Pouchlý AKA Jezevec, kapitán svobodné firmy Court of Moravia

Průměrnost versus excelence

Play priority poker

Petr Beneš: Co Vy na to pane Švarc?

Filip Dřímalka: Od stařičkého notebooku ke korporátním konzultacím

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 2.

Filip Dřímalka: Digitální transformace začíná digitálně schopnými lidmi

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 1.

Filip Dřímalka: IT bylo dříve dominantou IT oddělení, dnes je každý ajťák.

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Lukáš Kružberský: Bez Romana Stupky by dneska Red Media možná vůbec nebyla

Jed prosperity: Suroviny a dotace

Petr Skondrojanis: Skvělým firmám pomáhám být ještě lepší

Jak na rozjezd firmy

Fixní kontrakt a vývoj? Recept na selhání

7 problémů rostoucích firem a jejich řešení

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Roman Stupka: Chcete změnit svou firmu k lepšímu? Pak musíte nejdřív změnit sebe

Královna Koloběžka – Řízení obchodu „napůl“?

Martin Ruman: Snažit se makat stále tvrději je nesmysl. Jde o to pracovat chytřeji

6 kroků jak jen nečekat a začít s aktivním obchodem

Václav Lavička: Odhalím tahouny vašeho týmu

Peter Bolebruch: Fungovat na projekty je v dnešní době úplná hloupost

Dalibor Pulkert: O odvaze pustit se do vlastního podnikání a posouvání společnosti