Videa

Inspirujte se přednáškami od předních odborníků ve svých oborech.

DEEP TALKS 22: Josef Průša – Podnikatel, inovátor a lídr světového 3D tisku

DEEP TALKS 22: Josef Průša – Podnikatel, inovátor a lídr světového 3D tisku

Josef Průša stojí za jednou z nejúspěšnějších a nejinovativnějších českých firem Prusa Research. Jeho 3D tiskárny patří k naprosté světové špičce. Josef zaměstnává 350 lidí a v pražských Holešovicích má velkoka…

Why is happiness at work so important?

Why is happiness at work so important?

The science of happiness interventions

The science of happiness interventions

Happiness not only feels good; it is good. Happy people have more stable marriages, superior health, and higher incomes. Fortunately, experiments have shown that people can intentionally increase their happines…

Unavený, vyčerpaný a hladový zaměstnanec moc nedokáže

Unavený, vyčerpaný a hladový zaměstnanec moc nedokáže

Proč má význam investovat do zdraví svého a svých zaměstnanců a jak? Jaká strava nejvíce prospívá našemu zdraví, správně živí naše spolubydlící mikroby, je prevencí a podpůrnou terapií dnes nejčastějších nemocí…

Cesta z hlubokého lesa

Cesta z hlubokého lesa

Co všechno se může stát s firmou, když pro šéfa začnou být lidi a jejich štěstí důležité? A jak takovou zásadní změnu myšlení vyvolat? Jirka odvypráví svůj osobní příběh z pohledu šéfa IRESOFTu, který se po des…

Mé šťastné, genderově nekorektní, já

Mé šťastné, genderově nekorektní, já

Jakou energii nám dává svoboda dovolit si být v tom principu, který nás naplňuje? Kolik energie nám ušetří, když si něco nezakážeme, neomezíme se, jen proto, že napříč společností neumíme ocenit dary obou polar…

Rozvoj kultury ve strojírenské společnosti

Rozvoj kultury ve strojírenské společnosti

Co se podařilo a nepodařilo při vytváření kultury v jedné z nejrychleji rostoucích společností průmyslové automatizace.

Put Your People First and the rest will follow

Put Your People First and the rest will follow

Even the intricate customer service training and manuals cannot wiring good customer service from an employee who hates her job; at best you get mechanical, impersonal adherence to the service concept, which cu…

Výzvy při implementaci štěstí v práci

Výzvy při implementaci štěstí v práci

Za úspěchem s lidskou tváří

Za úspěchem s lidskou tváří

Lze řídit firmu s hlubokým smyslem a přitom být finančně úspěšný? Je možné vyvážit vydělávání peněz a lidský přístup? Mohou lidé s hendikepem uspět v silně konkurenčním automotive prostředí? Lze mít radost ze…

Firemní příběh s mottem TADY ROSTE RADOST

Firemní příběh s mottem TADY ROSTE RADOST

Příběh SONNENTORu je svědectvím o tom, že podnikání s ohledem k lidem i k přírodě, vzájemná úcta k sobě navzájem, ale také třeba k dodavatelům se dlouhodobě vyplácí.

HaW: Closing note

HaW: Closing note

B&B: Cesta písničkáře

B&B: Cesta písničkáře

Jméno Tomáš Klus se stalo značkou. Pro někoho hudební ikonou a pro jiné kontroverzní postavou s politickými názory. Vždy svůj, autentický, s poetikou písničkáře. Co vše se musí stát, aby se kluk z Třince prosad…

Petr Ludwig: Jak změnit svoje myšlení?

Petr Ludwig: Jak změnit svoje myšlení?

Výzkumy ukazují, že máme tendenci podléhat jednomu ze dvou typů myšlení. První vede k depresivním tendencím a neúspěchu. Druhý naopak ke spokojenosti a daleko lepším výsledkům. Psycholožka Carol Dwecková definu…

On the Mysteries of the Swiss Dual Vocational Education and Training

On the Mysteries of the Swiss Dual Vocational Education and Training

Stát v odborném vzdělávání naprosto selhal, nyní je potřeba, aby od toho dal ruce pryč a svěřil odborné vzdělávání i prostředky na to určené do péče regionálních triád, tj. primárně firmám.