HOTCAST - Pavel Kuhn o inovacích, zákaznické zkušenosti a firemní kultuře

V této epizodě HOTCASTu probral Filip Dřímalka s Pavlem Kuhnem spoustu témat kolem inovací, zákaznické zkušenosti a firemní kultury:

  • proč doporučuje, aby si každý zkusil projít nějakým korporátem a jaké zkušenosti si odnést
  • co ho zavedlo do světa startupů a proč nevyšla služba Mobito
  • jak pomáhal v Home Creditu inovovat služby Mall Pay, Zonky a Rixo
  • na jaké problémy přichází zakladatelé startupů příliš pozdě
  • proč se firmy neobejdou bez včasné zpětné vazby od zákazníků
  • jaké důvody způsobují rozdílnou firemní kulturu a potíže při řízení změn
  • proč by měla být v centru firemní kultury zákaznická zkušenost (CX)
  • co způsobuje post-covid trauma ve firmách a proč je nejvyšší čas řešit budoucnost