HOTCAST - Pavel Kuhn o inovacích, zákaznické zkušenosti a firemní kultuře
V této epizodě HOTCASTu probral Filip Dřímalka s Pavlem Kuhnem spoustu témat kolem inovací, zákaznické zkušenosti a firemní kultury:
- proč doporučuje, aby si každý zkusil projít nějakým korporátem a jaké zkušenosti si odnést
- co ho zavedlo do světa startupů a proč nevyšla služba Mobito
- jak pomáhal v Home Creditu inovovat služby Mall Pay, Zonky a Rixo
- na jaké problémy přichází zakladatelé startupů příliš pozdě
- proč se firmy neobejdou bez včasné zpětné vazby od zákazníků
- jaké důvody způsobují rozdílnou firemní kulturu a potíže při řízení změn
- proč by měla být v centru firemní kultury zákaznická zkušenost (CX)
- co způsobuje post-covid trauma ve firmách a proč je nejvyšší čas řešit budoucnost