Případovka solidpixels.: Realizace webu pro UP21

Solidpixels. představují rychlý a efektivní způsob, jakým si může každý vytvořit web na úrovni vyhrazené světovým značkám. Automatizované procesy při stavbě webu přináší nejen rychlost, ale i ušetřený čas a peníze. A díky tomu se tvůrci mohou mnohem víc věnovat samotné grafice a tvorbě obsahu.

Solidpixels. jsou projektem digitální agentury Breezy, kterou vede Martin Hakl (člen sítě RB) společně s Michaelou Motyčkovou a Radkem Botošem. Pro potenciální klienty a zákazníky mají jednoduchý vzkaz: „Zaměřte se na zakázkový obsah, ne na zakázkový vývoj.“

Co je UP21?


UP21 podporuje startupy v jejich rozletu. Kromě finanční podpory projektů se v UP21 zaměřují na vzdělání. Startupistům pomáhají najít správný směr za podpory zkušených mentorů, zajištěním vzdělávání, propojením s důležitými kontakty i pomocí v administrativních činnostech.

UP21 v novém: profesionálně a přitom lidsky

Inkubátor UP21 vznikl v roce 2016 pod názvem GISTin UP. Přibližně po půl roce společnost prošla rebrandingem na značku UP21. Cílem rebrandingu bylo posunout prezentaci značky na profesionální úroveň, přitom si ale zachovat lidskou stránku a ukázat emoce. Nejdůležitějšími body v zadání byla jednodušší a modernější forma prezentace a jasná komunikace způsobu, jakým v UP21 pracují se startupy.

Součástí rebrandingu byl nový web. Na jeho tvorbě jsme spolupracovali se studiem Milk. Milk zodpovídali za návrh struktury, grafiku a copywriting. My jsme zajišťovali technickou stránku vývoje webu a nasazení na platformu. Hlavním cílem byl responzivní web s možností přihlášení vlastního startupu a prostorem na prezentaci obsahu v rámci nového blogu. Důležitým požadavkem byl i plně administrovatelný web, bez závislosti na agentuře a servisních úpravách.

„Nejdůležitější pro nás bylo, abychom mohli stoprocentně editovat obsah. Zároveň jsme nechtěli přijít o osobní péči. Pokud se bude cokoliv dít a nebudeme si s tím vědět rady, chtěli jsme mít možnost supportu.”
Jan Kříž, CMO

Co přineslo UP21 využití solidpixels

Design od Milk, do kterého studio promítlo identitu i potřeby inkubátoru, jsme přenesli na solidpixels. Nástroj, který umožňuje UP21 web samostatně spravovat. Platforma přitom drží klienta v mezích tak, aby byla zachovaná konzistence a responzivita. Pro všechny dotazy je k dispozici podpora a tým profesionálů, který za solidpixels stojí.

Know how a rady pro startupy sdílí UP21 prostřednictvím firemního blogu. Ten je zároveň základ komunikace na sociálních sítích. Blog a promování obsahu pomohlo zvednout návštěvnost webu o 60 %. Obsah článků se skládá pomocí bloků, které stačí přetáhnout do stránky. K vložení videa potřebujete jen odkaz a na pár kliknutí vytvoříte galerii. V nastavení potom stačí doplnit údaje pro sdílení a můžete článek vypustit do světa.

„Oproti jiným systémům mám se solidpixels jistotu, že bude vše fungovat responzivně. Nikdy se mi nestalo, že by to, co jsem vytvořil, bylo nepoužitelné na mobilu a tabletu. Nechtělo by se mi dělat web na třikrát."
Jan Kříž, CMO

Na kompletní realizaci jsme strávili 70 hodin, během kterých jsme nasadili design na solidpixels, nastavili jazykové mutace a připravili na míru modul pro snadnější prezentaci týmu UP21. Na stránce týmu se vypisují profily lidí a ty je možné dál filtrovat podle přiřazených kategorií.


Martin Hakl je spolumajitelem digitální agentury Breezy a přes 10 let se pohybuje v online prostředí. Technologii vnímá jako prostředek k dosahování hodnotných cílů. Chce, aby byly ruce jeho klientů volné pro věci, na kterých opravdu záleží. I proto s Breezy vytvořil vlastní platformu na tvorbu webu – solidpixels..

Solidpixels. během tří let začalo využívat stovky klientů, kteří skrze internet mohou prezentovat svoje myšlenky a sdílet je s ostatními.

Mimochodem

Na solidpixels běží i celý portál Red Button ZOOM. Ano, jeho administrace byla pro potřeby Red Buttonu trochu upravovaná, ale díky tomu jsou teď všechny procesy s jeho provozem automatizované a naprosto intuitivní pro kohokoliv nového, kdo se na jeho chodu podílí. O responzivitě a podpoře tady už snad ani nemusíme mluvit, ne?

Nepřehlédněte

Jak najít a ověřit smysluplné nápady

O roli korporací, interní motivaci i životě v sítích

O čem byla B&B s Petrem Rokůskem? Skoky do prázdna a život v tunelu

#9 HOTCAST Filipa Dřímalky: Erika Vorlová

Digitální podnik budoucnosti, 4. část

#8 HOTCAST Filipa Dřímalky: Rudolf Urbánek

Digitální podnik budoucnosti, 3. část

Nahoře je člověk sám a nejvíc tam fouká… aneb proč založit správní radu

Digitální podnik budoucnosti, 2. část

#7 HOTCAST Filipa Dřímalky: Jiří Mizera

Explainer video je cesta k novým zákazníkům

Začarovaný kruh stagnace Česka

Digitální podnik budoucnosti, 1. část

Proč selhávají startupy v marketingu?

#6 HOTCAST Filipa Dřímalky: Kamil Rataj

Startup nation na vlastní oči

O principech svobodné firmy se 70 % hendikepovaných

#5 HOTCAST Filipa Dřímalky: Magda Pořízková

O životě v korporacích a firemní kultuře

O digitální transformaci a vyšších maržích

#4 HOTCAST Filipa Dřímalky: Petr Beneš

Rozhovor Petra Beneše pro MM Spektrum: Připravme se na budoucnost

Forbes Insider: Jak napravit vztahy mezi znepřátelenými kolegy z exekutivy?

Forbes Insider: Jak mám kontrolovat, že zaměstnanci v mé výrobní firmě odvádějí svou práci dobře?

#3 HOTCAST Filipa Dřímalky: Daniel Čapek

Forbes Insider: Jak ve firmě zavést flexibilní pracovní podmínky?

#2 HOTCAST Filipa Dřímalky: Vít Šubert

#1 HOTCAST Filipa Dřímalky: Petr Palan

Leoš Jiřele: Proč řídím průmyslové družstvo svobodně a jak se inspiruju Baťou?

Jiří Filemon Fabián: Podcast o decentralizovaných týmech

Projekty ze života: Petr „Jezevec“ Pouchlý / Court of Moravia

ArtBees startuje svůj 3. cyklus kurzů pro začínající podnikatelky

Rozhovor Jána Košturiaka pro MM Spektrum: Připravme se na budoucnost

5 tipů, jak na digitální kulturu ve vaší firmě

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 6.

Podcast Vzhůru dolů s Martinem Haklem ze solidpixels o online redakčních systémech

Jak se z přepracovaného mikromanažera stal ředitel přinášející pozitivní energii

Tak co je to vlastně ta disrupce?

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 5.

CULTmag vol4: Speciál Kariérní pouť

Ekonomické zpomalení na obzoru. Záchranným kruhem může být cirkulární ekonomika

Future Port Prague 2018: Záznamy přednášek

Nový podnikatel se smysluplným byznysem je výstup Outboxers

Forbes Insider: Jak motivovat lidi v době, kdy se firmě nedaří?

Propojení v síti #001: Martin Ruman a Filip Dřímalka

Direct People: První studie o cirkulární ekonomice v Česku je tu (CZ/ENG)

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 4.

Úspěšná strategie: Znamená to být nejlepší, nebo odlišný? | Napněte plachty #001

Vnímam vedu ako objavovanie Božieho tajomstva

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 3.

Umělá inteligence vytvoří nové pracovní příležitosti a každoročně navýší světové HDP o 1,2 procenta

Stroje nás nahradí tam, kde jim nemůžeme konkurovat

Rozhovor: Jak pracuje Petr Pouchlý AKA Jezevec, kapitán svobodné firmy Court of Moravia

Průměrnost versus excelence

Play priority poker

Petr Beneš: Co Vy na to pane Švarc?

Direct People: Inovace nezačíná nápadem, ale jeho hledáním

Filip Dřímalka: Od stařičkého notebooku ke korporátním konzultacím

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 2.

Jak připravit firmu k digitalizaci?

Filip Dřímalka: Digitální transformace začíná digitálně schopnými lidmi

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 1.

Jan Mašek: Networking a inovace – Kde na to beru čas a jak žiju

Milý bote, řekni mi, kdo je tady nejšťastnější?

Datová horečka stoupá: v osudí je virtuální zlato 21. století

Start-up slang aneb To fakt nejsou nadávky

Filip Dřímalka: IT bylo dříve dominantou IT oddělení, dnes je každý ajťák.

Singularity University Czech Summit: Záznamy přednášek

Filip Dřímalka: Digitalizace je prostředek k dosahování lepších výkonů

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Lukáš Kružberský: Bez Romana Stupky by dneska Red Media možná vůbec nebyla

Jed prosperity: Suroviny a dotace

Všetko raz skončí

Petr Skondrojanis: Skvělým firmám pomáhám být ještě lepší

Exponenciálny svet

Jak na rozjezd firmy

Mark Post: The Future of Meat

Tommaso Gecchelin: Normal City Cars Will Almost Disappear

Fixní kontrakt a vývoj? Recept na selhání

7 problémů rostoucích firem a jejich řešení

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Roman Stupka: Chcete změnit svou firmu k lepšímu? Pak musíte nejdřív změnit sebe

Královna Koloběžka – Řízení obchodu „napůl“?

Za horizontem inovací

Martin Ruman: Snažit se makat stále tvrději je nesmysl. Jde o to pracovat chytřeji

6 kroků jak jen nečekat a začít s aktivním obchodem

Václav Lavička: Odhalím tahouny vašeho týmu

Blockchain? Řetězy? Ne, to není povinná zimní výbava...

Dalibor Pulkert: O odvaze pustit se do vlastního podnikání a posouvání společnosti

Jaká byla největší startupová akce u nás?

Marek Gutt-Mostowy: Within Ten Years, No One Will Even Remember Fossil Fuels

Scott Amyx: Things Are Constantly Changing

Otto Fabri: Samořiditelnost se rozšíří mnohem dřív než elektromobily

Liliana Berezkinová: Česká nanovlákna změní světové zdravotnictví

Počítá se vůbec v budoucnosti s běžnými lidmi?

Pražská tržnice se proměnila v přístav. Přístav budoucnosti