Případovka solidpixels.: Realizace webu pro UP21

Solidpixels. představují rychlý a efektivní způsob, jakým si může každý vytvořit web na úrovni vyhrazené světovým značkám. Automatizované procesy při stavbě webu přináší nejen rychlost, ale i ušetřený čas a peníze. A díky tomu se tvůrci mohou mnohem víc věnovat samotné grafice a tvorbě obsahu.

Solidpixels. jsou projektem digitální agentury Breezy, kterou vede Martin Hakl (člen sítě RB) společně s Michaelou Motyčkovou a Radkem Botošem. Pro potenciální klienty a zákazníky mají jednoduchý vzkaz: „Zaměřte se na zakázkový obsah, ne na zakázkový vývoj.“

Co je UP21?


UP21 podporuje startupy v jejich rozletu. Kromě finanční podpory projektů se v UP21 zaměřují na vzdělání. Startupistům pomáhají najít správný směr za podpory zkušených mentorů, zajištěním vzdělávání, propojením s důležitými kontakty i pomocí v administrativních činnostech.

UP21 v novém: profesionálně a přitom lidsky

Inkubátor UP21 vznikl v roce 2016 pod názvem GISTin UP. Přibližně po půl roce společnost prošla rebrandingem na značku UP21. Cílem rebrandingu bylo posunout prezentaci značky na profesionální úroveň, přitom si ale zachovat lidskou stránku a ukázat emoce. Nejdůležitějšími body v zadání byla jednodušší a modernější forma prezentace a jasná komunikace způsobu, jakým v UP21 pracují se startupy.

Součástí rebrandingu byl nový web. Na jeho tvorbě jsme spolupracovali se studiem Milk. Milk zodpovídali za návrh struktury, grafiku a copywriting. My jsme zajišťovali technickou stránku vývoje webu a nasazení na platformu. Hlavním cílem byl responzivní web s možností přihlášení vlastního startupu a prostorem na prezentaci obsahu v rámci nového blogu. Důležitým požadavkem byl i plně administrovatelný web, bez závislosti na agentuře a servisních úpravách.

„Nejdůležitější pro nás bylo, abychom mohli stoprocentně editovat obsah. Zároveň jsme nechtěli přijít o osobní péči. Pokud se bude cokoliv dít a nebudeme si s tím vědět rady, chtěli jsme mít možnost supportu.”
Jan Kříž, CMO

Co přineslo UP21 využití solidpixels

Design od Milk, do kterého studio promítlo identitu i potřeby inkubátoru, jsme přenesli na solidpixels. Nástroj, který umožňuje UP21 web samostatně spravovat. Platforma přitom drží klienta v mezích tak, aby byla zachovaná konzistence a responzivita. Pro všechny dotazy je k dispozici podpora a tým profesionálů, který za solidpixels stojí.

Know how a rady pro startupy sdílí UP21 prostřednictvím firemního blogu. Ten je zároveň základ komunikace na sociálních sítích. Blog a promování obsahu pomohlo zvednout návštěvnost webu o 60 %. Obsah článků se skládá pomocí bloků, které stačí přetáhnout do stránky. K vložení videa potřebujete jen odkaz a na pár kliknutí vytvoříte galerii. V nastavení potom stačí doplnit údaje pro sdílení a můžete článek vypustit do světa.

„Oproti jiným systémům mám se solidpixels jistotu, že bude vše fungovat responzivně. Nikdy se mi nestalo, že by to, co jsem vytvořil, bylo nepoužitelné na mobilu a tabletu. Nechtělo by se mi dělat web na třikrát."
Jan Kříž, CMO

Na kompletní realizaci jsme strávili 70 hodin, během kterých jsme nasadili design na solidpixels, nastavili jazykové mutace a připravili na míru modul pro snadnější prezentaci týmu UP21. Na stránce týmu se vypisují profily lidí a ty je možné dál filtrovat podle přiřazených kategorií.


Martin Hakl je spolumajitelem digitální agentury Breezy a přes 10 let se pohybuje v online prostředí. Technologii vnímá jako prostředek k dosahování hodnotných cílů. Chce, aby byly ruce jeho klientů volné pro věci, na kterých opravdu záleží. I proto s Breezy vytvořil vlastní platformu na tvorbu webu – solidpixels..

Solidpixels. během tří let začalo využívat stovky klientů, kteří skrze internet mohou prezentovat svoje myšlenky a sdílet je s ostatními.

Mimochodem

Na solidpixels běží i celý portál Red Button ZOOM. Ano, jeho administrace byla pro potřeby Red Buttonu trochu upravovaná, ale díky tomu jsou teď všechny procesy s jeho provozem automatizované a naprosto intuitivní pro kohokoliv nového, kdo se na jeho chodu podílí. O responzivitě a podpoře tady už snad ani nemusíme mluvit, ne?

Nepřehlédněte

Jak najít přesvědčivé argumenty

#14 HOTCAST Filipa Dřímalky: Radek Hájek

Návštěva v Škoda Auto Vrchlabí

Luboš Malý o změnách ve způsobu práce a o síti Red Button