ScaleUp tip #91 Nesnažte se být vším pro všechny.
Peter Drucker ve své knize „5 nejdůležitějších otázek“ uvádí jako druhou otázku „Kdo je náš zákazník?“ a třetí „Čeho si cení nejvíce?“. Obě následují po té první otázkce „Co je naším posláním?“. Z čehož lze vyvozovat, že bez perfektní znalosti vašeho klíčového zákazníka může být velice těžké naplnit poslání vaší organizace a dosáhnout dlouhodobého cíle - vaší severky. Znalost toho, kdo je vašim klíčovým zákazníkem, je tak opravdu zásadní pro váš budoucí růst. A tou největší chybou je snažit se být vším pro všechny. Jste v pozici majitele/ky firmy nebo výkonného ředitele/ky a zajímá vás růst vaší firmy? Využijte možnost konzultace se ScaleUp Koučem. Bookněte si svůj čas zde: https://meetings.hubspot.com/pavel-krepelka. Kniha Scaling Up k objednání na https://book.scaleup.cz .