Nový podnikatel se smysluplným byznysem je výstup Outboxers

Fandíme novým podnikatelům, kteří vystoupí z komfortní zóny a jdou s kůží na trh, který se s nikým moc nemazlí. Snažíme se je podporovat co to jde a jsme moc rádi, že v tom nejsme sami.

Co je Startupmania?

Startupmania je projekt, který chce vykreslit podnikání bez příkras a v praktické rovině. Success story typu Forbes nebo vzory jako Elon Musk jsou potřeba, ale mám pocit, že tu chybí médium, které popisuje aspekty podnikání více do detailu. Třeba co konkrétně obnáší založit firmu a získat první klienty, jak se vypořádat s prvními neúspěchy apod.

Proto se mi líbí vize projektu, který chce představit mj. i méně známé podnikatele, kteří zatím nemají velké investory, nebo prostě jen dělají projekty s menším dopadem.

Třeba to pomůže inspirovat ostatní, kteří chtějí podnikat, ale zatím si myslí, že existuje příliš mnoho překážek.

Abychom svou podporu vyjádřili i činy, udělali jsme jeden z prvních rozhovorů, který snad pomůže projekt nakopnout.

Co se v článku dozvíte?

  • Jak jsme začínali a co jsme potřebovali k založení firmy.
  • Jak jsme získávali první zákazníky.
  • Proč děláme agenturní práci i vlastní produkty.
  • Jaké produkty jsme už zabili a co naopak rozjíždíme.
  • Jaký je podle nás stav trhu.

Nepřehlédněte

Ekonomické zpomalení na obzoru. Záchranným kruhem může být cirkulární ekonomika

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 4.

Úspěšná strategie: Znamená to být nejlepší, nebo odlišný? | Napněte plachty #001

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 3.

Umělá inteligence vytvoří nové pracovní příležitosti a každoročně navýší světové HDP o 1,2 procenta

Stroje nás nahradí tam, kde jim nemůžeme konkurovat

Rozhovor: Jak pracuje Petr Pouchlý AKA Jezevec, kapitán svobodné firmy Court of Moravia

Průměrnost versus excelence

Play priority poker

Petr Beneš: Co Vy na to pane Švarc?

Filip Dřímalka: Od stařičkého notebooku ke korporátním konzultacím

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 2.

Filip Dřímalka: Digitální transformace začíná digitálně schopnými lidmi

Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 1.

Filip Dřímalka: IT bylo dříve dominantou IT oddělení, dnes je každý ajťák.

Filip Dřímalka: Digitalizace je prostředek k dosahování lepších výkonů

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Lukáš Kružberský: Bez Romana Stupky by dneska Red Media možná vůbec nebyla

Jed prosperity: Suroviny a dotace

Petr Skondrojanis: Skvělým firmám pomáhám být ještě lepší

Jak na rozjezd firmy

Fixní kontrakt a vývoj? Recept na selhání

7 problémů rostoucích firem a jejich řešení

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Roman Stupka: Chcete změnit svou firmu k lepšímu? Pak musíte nejdřív změnit sebe

Královna Koloběžka – Řízení obchodu „napůl“?

Martin Ruman: Snažit se makat stále tvrději je nesmysl. Jde o to pracovat chytřeji

6 kroků jak jen nečekat a začít s aktivním obchodem

Václav Lavička: Odhalím tahouny vašeho týmu

Peter Bolebruch: Fungovat na projekty je v dnešní době úplná hloupost

Dalibor Pulkert: O odvaze pustit se do vlastního podnikání a posouvání společnosti