Outboxers

Jak najít a ověřit smysluplné nápady

Jak najít a ověřit smysluplné nápady

Dalibor Pulkert je startovač. Baví ho zjišťovat, jestli má výrobek na trhu své místo a pokud ano, není pro něj problém na klíč vytvořit celou firmu. Ve firmě Outboxers, kterou spoluzaložil, využívá zn…

Proč je lepší snažit se o WIN-WIN, než krátkodobě vyhrát na úkor druhých?

Proč je lepší snažit se o WIN-WIN, než krátkodobě vyhrát na úkor druhých?

Před pár dny jsme v práci hráli takovou hru. Třeba ji znáte. Říká se jí Vězňovo dilema. V průběhu nám vyvstala zajímavá otázka.

Nový podnikatel se smysluplným byznysem je výstup Outboxers

Nový podnikatel se smysluplným byznysem je výstup Outboxers

Fandíme novým podnikatelům, kteří vystoupí z komfortní zóny a jdou s kůží na trh, který se s nikým moc nemazlí. Snažíme se je podporovat co to jde a jsme moc rádi, že v tom nejsme sami.

Play priority poker

Play priority poker

How do you avoid subjective biases and collectively decide what (not) to do? Play priority poker.

I ♥ RETRO

I ♥ RETRO

Jak zařídit, aby byl váš tým dostatečně motivovaný a proaktivní? Zázračný „operační systém“, který se nám osvědčuje, se skládá ze tří základních prvků — autonomy, mastery a purpose.

Start-up slang aneb To fakt nejsou nadávky

Start-up slang aneb To fakt nejsou nadávky

„Naší dlouhodobou vizí je aktivně přispět, aby se ze střední Evropy stal světový leader pro inovace, vznik nových firem a podporu růstového mindsetu“  —  Outboxers

Jak vám IKEA skříň může pomoci se sebeuplatněním?

Jak vám IKEA skříň může pomoci se sebeuplatněním?

Víte, proč v Outboxers nevodíme lidi za ručičku a preferujeme learning by doing? Proč se nebojíme lidem předávat odpovědnost a dáváme jim pocit bezpečí, aby se nebáli chybovat? Zkusme to na analogii s…

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Máte plátno. Víte, co chcete. Ale chce to samé i někdo jiný kromě vás? Existuje více způsobů, jak to zjistit. Ale všechny jsou o tom umět se správně zeptat.

Jak na rozjezd firmy

Jak na rozjezd firmy

Sice jsme s Outboxers pořád ještě na začátku, ale jsme hrdí na to, jakou cestu jsme zatím ušli. A aby tento článek nebyl jenom sebechválící tlachání, shrnu naše klíčové úspěchy i neúspěchy do praktick…

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Víte, jak vznikl jeden z globálních lídrů v prodeji obuvi, který byl za víc než miliardu dolarů koupen Amazonem? A co víc, lze si z tak trochu pohádkového příběhu vzít něco pro vlastní firmu působící…