Proč děláme konferenci Happiness@Work?

Michal Šrajer, Lukáš Cypra a Jiří Sekera (ze sítě Red Button) se svým týmem na 15. listopadu chystají už 4. ročník konference Happiness@Work. A tak jsme se Michala zeptali, co je k pořádání takové konference přivedlo.

Jednoduše proto, že chceme změnit svět práce.

Většina lidí si práci chodí jen „odsedět“. 8 hodin denně jen čekají, až konečně bude padla. Až začne večer, víkend nebo dovolená... Přitom v práci strávíme třetinu života.

Třetinu života strávíme tím, že čekáme, až budeme konečně moct zase začít žít. Sedíme v práci a hlava nám utíká k představám, jak skvělé to bude, až z práce zase vypadneme. I tenhle čas, by ale mohl být plnohodnotný a smysluplný. I tenhle čas bychom mohli trávit s lidmi, se kterými si rozumíme.

Na naší konferenci chceme ukazovat, že lidé můžou být lidmi i v práci. Chceme pomáhat dobrým firmám, aby byly skvělé. Pro lidi i pro byznys.

Snažíme se ukázat, že lidé stroje nejsou. Lidé mají emoce, navazují vztahy a přemýšlí nad svými hodnotami.

Ono to je totiž nejen možné, brzy bude takový přístup k lidem opravdu nutný. Jen firmy, ve kterých se naplno využije lidský potenciál, dokážou obstát ve světě, kde nudnou a opakovanou práci zastanou z čím dál větší části stroje.

Snažíme se ukázat, že lidé stroje nejsou. Lidé mají emoce, navazují vztahy a přemýšlí nad svými hodnotami. O lidech toho také díky přibývajícím studiím a výzkumům víme čím dál více. Máloco z toho však reálně ve firmách bereme v potaz.

Nejlepší na tom všem ale je, že se změna opravdu děje. (Samozřejmě, že nejen díky nám.) Nacházíme čím dál více firem, ve kterých je radost pracovat. Firem, ve kterých se daří skloubit přátelské vztahy se skvělými výsledky.

Pořád jsme ale úplně na začátku. A věříme, že naše konference bude jednou z kapek v moři, které postupně svět práce změní.

Není pro nás důležité, abychom říkali „štěstí v práci“, uznávám, že to někdy ve firmách zbytečně působí jako červený hadr. Štěstí do práce přece nepatří, slýchávám. Pojďme to klidně vzít za jiný konec a diskutovat o skvělých firemních kulturách o angažovanosti zaměstnanců nebo dlouhodobé produktivitě.

To vše jsou pohledy z různých stran na totéž. Na firmy, ve kterých jsou lidé lidmi se vším, co k tomu patří.

Naše konference bude i letos, stejně jako v předchozích letech, pokrývat to, co považujeme za klíčové. Pozvání přijala Sonja Lyubomirsky z Kalifornské univerzity, snad největší kapacita v seriózním vědeckém přístupu ke štěstí a laskavosti, která představí nejnovější studie konkrétních intervencí, které pocit štěstí ovlivňují. Chybět také nebude dánský expert na štěstí v práci, Alex Kjerulf, který pomáhá největším firmám po celém světě.

Letos se podíváme na štěstí v práci komplexně. Začneme u věcí, které může změnit každý sám za sebe – u správného jídla, jehož výběr to, jak se cítíme, výrazně ovlivňuje. O tom popovídá Margit Slimáková. Podíváme se také na to, jak nás ovlivňuje komunikace v týmu – od Petra Pouchlého uslyšíme o radikální otevřenosti a upřímnosti. Ale nezapomeneme ani na dopad firem na okolí – příběh své firmy Sonnentor si poslechneme v podání Josefa Dvořáčka.

Dáváme si záležet, aby se na konferenci potkalo vše podstatné – od vědeckých základů přes inspirativní příběhy až po velmi konkrétní nástroje a techniky, které může každý z nás začít pro sebe a své týmy používat.

Dorazte, věříme, že to i letos bude stát za to.

Nepřehlédněte

Opravári sveta a Brain & Breakfast

TIP Davida Vrby #030: BFF

Happiness@Work 2018: Záznamy přednášek

TIP Davida Vrby #029: Síla našich standardů

TIP Davida Vrby #028: Lídrova nástrojárna

Propojení v síti #002: Petr Skondrojanis a Peter Bolebruch

TIP Davida Vrby #027: Linchpin?

CULTmag vol4: Speciál Kariérní pouť

Proč je lepší snažit se o WIN-WIN, než krátkodobě vyhrát na úkor druhých?

TIP Davida Vrby #026: Pink & Ming

TIP Davida Vrby #025: 50 000 stop nebo 50 stop?

Co dělá Chief Happiness Officer a jaká je budoucnost firemních struktur?

TIP Davida Vrby #024: Prvních 100 dní? Pomalu nebo rychle?

TIP Davida Vrby #023: Rovnice štěstí: H=S+V+C

TIP Davida Vrby #022: Čas, nebo energie?

Aktualizováno: 5x Petr Skondrojanis o českých firmách a jejich firemních kulturách. Jak se jimi můžete inspirovat i vy?

TIP Davida Vrby #021: Znáte své SS?

TIP Davida Vrby #020: Kšilty a kravaty!

TIP Davida Vrby #019: Paměť jako slon

TIP Davida Vrby #018: Mastermind

Michal Kalousek: Jak nenaštvat mámu aneb jak inovovat ve velkých firmách

TIP Davida Vrby #017: Hluboko nebo široko?

Budování osobní značky jako cesta k pracovním nabídkám

TIP Davida Vrby #016: Studentem navždy

TIP Davida Vrby #015: Stopa jako vizitka

Jak se vzdělává (Agilní) coach

Reference na Petra Skondrojanise: Cocuma nám pomohla vybudovat dokonalý branding

TIP Davida Vrby #014: Máte svého šaška?

TIP Davida Vrby #013: Jsme průměr(ní)

I ♥ RETRO

Sandra Fridrichová: Frank v Modré pyramidě pomohl nastartovat velké změny

TIP Davida Vrby #012: Nemluvte!

TIP Davida Vrby #011: Na důvěru defaultně

TIP Davida Vrby #010: Jazyk je mocná čarodějka

CULTmag vol3: HR jsou jako prášky

TIP Davida Vrby #009: Transparentnost nade vše!

TIP Davida Vrby #008: „Ten je divnej!“

TIP Davida Vrby #007: Máte definovaný „RELEX“ pro tento rok?

TIP Davida Vrby #006: Korporace je zdrojem všeho zla! Opravdu?

TIP Davida Vrby #005: Přestaňte motivovat!

TIP Davida Vrby #004: „Davídku, napočítej si do 5!“

TIP Davida Vrby #003: Dobré ráno! Ale vážně

TIP Davida Vrby #002: Je tvůj šéf debil? Vyhoď ho!

TIP Davida Vrby #001: „Drama“ do kanceláře nepatří

Petr Skondrojanis: Skvělým firmám pomáhám být ještě lepší

Nepoměr žen a mužů ve firmě aneb Zkoušíme vyřešit slepou skvrnu

5 typů zaměstnanců + 1 navíc

Jak na rozjezd firmy

CULTURE ROCKS, pokec na podiu s jedinečnými lídry současnosti

Roman Stupka: Chcete změnit svou firmu k lepšímu? Pak musíte nejdřív změnit sebe

Puberťáci s nálepkou Z vstupují na scénu

JAK SE Z TOHO NEPO... v digitální době?

Hodnota pro firmu není jen v tom, co víte, ale i co sdílíte…

CULT vol 2: Nezapomněli jsme si hrát?