B&B: Jak na efektivní marketingovou komunikaci
15 rokov skúseností v jednej prezentácii. Od nastavovania konceptu novej značky po insighty a ukážky konkrétnych kampaní, ktoré spája to, že fungovali. MICHAL PASTIER je fanoušek festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě. Věří v sílu spojení dat a kreativity, proto se věnuje i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokroči- lé datové analytiky s využitím A.I. Pravidelně přednáší na konferen- cích a univerzitách. Žije v Bratislavě.