Komunikace

PeopleOps: Martin Šarařík: I schůzky jsou odrazem firemní kultury

PeopleOps: Martin Šarařík: I schůzky jsou odrazem firemní kultury

Martin Šafařík přijal pozvání do dalšího dílu PeopleOps podcastu, který natáčí Irena Zatloukalová a Jirka Vicherek. Řeč byla o firemní kultuře, kterou je možné definovat jako průměr chování v celé fir…

PeopleOps: Co nás naučil první rok s PeopleOps

PeopleOps: Co nás naučil první rok s PeopleOps

Jirka Vicherek a Irena Zatloukalová natočili 30. díl podcastu PeopleOps. Jde o poslední díl 1. série, proto se rozhodli připomenout některé věci, které zazněly v předchozích rozhovorech. Uslyšíte, pro…

PeopleOps: Fakulta architektury: Co dělat, když vaše komunikace potřebuje změnit kurz?

PeopleOps: Fakulta architektury: Co dělat, když vaše komunikace potřebuje změnit kurz?

Pozvání do dalšího dílu podcastu PeopleOps přijali Kateřina Rottová a Ondřej Šmída z FA ČVUT. Katka na Fakultě architektury působí jako proděkanka, Ondra má na starost texty. S Irenou Zatloukalovou a…

Interní komunikace

Interní komunikace

Tématem dalšího Resetu byla komunikace. Petr Skondrojanis a Lukáš Augustín se na komunikaci podívali každý ze svého úhlu pohledu a na základě svých zkušeností. Mluvili o tom, že každá firma si přeje,…

Josef Holý. Jak manipulují sociální sítě a proč s tím nic neděláme, Elon Musk a propaganda pro zvolení Trumpa, nutný zákaz TikToku a AI

Josef Holý. Jak manipulují sociální sítě a proč s tím nic neděláme, Elon Musk a propaganda pro zvolení Trumpa, nutný zákaz TikToku a AI

Josef Holý se v podcastu Čestmíra Strakatého netajil svým údivem nad společenskou debatou o tom, jestli jsou naše mozky ovlivnitelné a jestli média utvářejí náš pohled na svět. Překvapuje ho diskuze n…

20 let s Facebookem

20 let s Facebookem

Josef Holý a Saša Alvarová natočili další díl podcastu Kanárci v síti. Tentokrát se zaměřili na historii Facebooku, protože tato sociální síť na začátku února oslavila 20 let své existence. Dozvíte se…

Brain&Breakfast s Martinem Poliačikem - Jak v postfaktické době hledat cesty k našim blízkým?

Brain&Breakfast s Martinem Poliačikem - Jak v postfaktické době hledat cesty k našim blízkým?

Jak komunikovat s lidmi, aniž byste se museli vyhýbat třaskavým tématům a vyhnuli se zbytečným konfliktům? Jak ustát náročné diskuze se svými blízkými v případě, že máte rozdílné názory?

Věřím,  že pro firmy je důležité vědět, kam jdou

Věřím, že pro firmy je důležité vědět, kam jdou

Sandra Fridrichová a Ján Košturiak spolu vedli velmi zajímavý rozhovor o Sandřiných zkušenostech z korporací i ze start-upů. Mluvili o významu komunikace i tzv. srdcařů, které potřebuje každá firma, p…

Martin Vasquez: Musíte pochopit problém klienta a nabízet relevantní řešení

Martin Vasquez: Musíte pochopit problém klienta a nabízet relevantní řešení

Martin Vasquez, expert na prezentační dovednosti, rétoriku a improvizaci, byl hostem v podcastu SalesBooster. S Petrem Sobotkou probrali, jak se dobře připravit na prezentaci, jak zaujmout a k čemu je…

Prezentovat se naučí každý!

Prezentovat se naučí každý!

Hostem dalšího dílu podcastu Hrdinové digitální doby byl Martin Vasquez. Martin je kouč prezentačních dovedností, moderátor, lektor improvizace a storytellingu. Kromě toho připravuje populární TEDx pl…

Na vlně podnikání s Vojtou Cimlem o digitální Alexandrijské knihovně

Na vlně podnikání s Vojtou Cimlem o digitální Alexandrijské knihovně

Dan Tržil si do podcastu Na vlně podnikání pozval Vojtu Cimla, jednoho ze zakladatelů společnosti SlidesLive. Tato společnost během deseti let existence nahrála a uložila více než osmdesát tisíc předn…

Na vlně podnikání s Ondřejem Švrčkem

Na vlně podnikání s Ondřejem Švrčkem

Dan Tržil si do podcastu Vlně podnikání pozval Ondřeje Švrčka, zakladatele české komunikační sítě Munipolis. Tato síť informuje více než 700 tisíců lidí prostřednictvím rozhlasu, mobilních telefonů či…

Vím, jak roztleskat vaši firemní komunikaci - Irena Zatloukalová

Vím, jak roztleskat vaši firemní komunikaci - Irena Zatloukalová

Irena Zatloukalová byla hostem v podcastu Vím, jak... Jirka Bréda s ní natočil rozhovor o tom, jak se vytváří opravdu dobrá strategie komunikace. Uslyšíte, jak začít, jaké nástroje využít nebo jak z j…

Co když ve firmě nefunguje zpětná vazba? Ty problémy slýcháme stále dokola, říká Cocuma

Co když ve firmě nefunguje zpětná vazba? Ty problémy slýcháme stále dokola, říká Cocuma

Pro úspěch firmy jsou důležité výsledky. Jenže ony výsledky plynou z dobrých vztahů uvnitř organizace. Cocuma řeší firemní kulturu i to, co v jednotlivých společnostech skřípe.

Umíte prodat sami sebe?

Umíte prodat sami sebe?

Lukáš Hrdlička v podcastu Bez grantu?! vysvětluje, proč byste se i vy měli naučit poutavě mluvit o věcech, které děláte. Říká, že vystupování na veřejnosti může natrénovat každý, stačí jen znát ty spr…

WebTop100 Podcast 23 - Irena Zatloukalová

WebTop100 Podcast 23 - Irena Zatloukalová

Irena Zatloukalová se v rozhovoru podělila o aktuální zkušenost z přechodu od agenturní práce na volnou nohu. Dále byla řeč o kvalitě českého PR nebo o tom, jak zvolit vhodnou komunikační strategii.

URGENCE

URGENCE

V poslední době jsem se dostal k tématu urgence. V daném momentu, kdy se věc děje, je to neuvěřitelně urgentní, vše hoří a pálí. Máme tendenci si myslet, že je to ta nejdůležitější věc na světě.

WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek

WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek

Tomáš Jindříšek je dlouhodobě jednou z nejviditelnějších postav české digitální scény. Má za sebou mnoho úspěšných projektů, z těch posledních můžeme pomyslně "vypíchnout" jeho participaci na projektu…

Brain&Breakfast s Ondrášem Přibylou - PROČ SE NECHOVÁME PODLE TOHO, CO VÍME

Brain&Breakfast s Ondrášem Přibylou - PROČ SE NECHOVÁME PODLE TOHO, CO VÍME

V současné době docela dobře víme, jak řešit velké společenské problémy jako je klimatická změna nebo epidemie koronaviru. Proč se ale jako společnost nechováme podle toho, co víme?

OKR: jak na subjektivní výsledky?

OKR: jak na subjektivní výsledky?

Vyřadit nějaké cíle jen proto, že pro ně nemáme objektivní metriku, nechci. Jsem přesvědčen, že v našem životě neustále něco hodnotíme subjektivně.

O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy

O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy

Povídání s doktorem Karlem Novotným o budoucnosti, jeho, mojí a trochu marketingu.