Marketing

CZECHárna Petra Beneše: Zdeněk Valut

CZECHárna Petra Beneše: Zdeněk Valut

Pozvání Petra Beneše do jeho CZECHárny přijal Zdeněk Valut, který třetím rokem šéfuje digitální marketingové agentuře YDEAL. S Petrem se podělil o své nadšení pro nové technologie a pro praktické byzn…

CZECHárna Petra Beneše: Leoš Kubiček

CZECHárna Petra Beneše: Leoš Kubiček

Leoš Kubiček je jedním ze spolumajitelů společnosti Virtual Lab. V této společnosti učí klienty využívat virtuální a rozšířenou realitu tak, aby to dávalo smysl. S Petrem Benešem probrali, jaká budouc…

CZECHárna Petra Beneše: Martin Klčo

CZECHárna Petra Beneše: Martin Klčo

Martin Klčo je guru komerčního marketingu, ale v tomto díle CZECHárny se s Petrem Benešem věnovali marketingu politickému. Probrali spolu řadu témat souvisejících s volbou prezidenta. Uslyšíte, jestli…

CZECHárna Petra Beneše: Peter Varga

CZECHárna Petra Beneše: Peter Varga

Peter Varga založil Lafluence, největší českou a slovenskou platformu pro influencery. S Petrem Benešem v jeho CZECHárně probrali řadu věcí, které se týkají influencer marketingu. V rozhovoru uslyšíte…

Spousta lidí žije v digitálních ghettech, říká o rozdělené společnosti Jindříšek

Spousta lidí žije v digitálních ghettech, říká o rozdělené společnosti Jindříšek

Je jedno, jestli prodáváte jogurt nebo prezidentského kandidáta. U obojího fungují stejná pravidla a musí se to umět, tvrdí jeden z nejzkušenějších českých digitálních marketérů Tomáš Jindříšek. Přiná…

Profesní influencerka — aneb jak na osobní online marketing | Hana Jadavan, Od UČO k IČO

Profesní influencerka — aneb jak na osobní online marketing | Hana Jadavan, Od UČO k IČO

Zlomové momenty podnikání a taky jedinečné nakouknutí pod pokličku práce profesního influencera — přesně to nabízí záznam přednášky, kde Hana Jadavan otevřeně sdílí své zkušenosti, přístup k osobnímu…

Vím, jak nejen středně velkým a menším firmám zvýšit konkurenceschopnost na trhu - David Porš

Vím, jak nejen středně velkým a menším firmám zvýšit konkurenceschopnost na trhu - David Porš

Hostem Jirky Brédy v podcastu Vím, jak... byl David Porš. David se už 20 let pohybuje v oblasti online marketingu, webdevelopmentu a brand buildingu.. Založil a vede digitální agenturu, která pomáhá f…

HOTCAST – Karel Novotný o strategiích (nejen) v marketingu

HOTCAST – Karel Novotný o strategiích (nejen) v marketingu

Karel Novotný byl v HOTCASTU už podruhé. S Filipem Dřímalkou probrali témata týkající se marketingu, strategie a brandingu. Na příkladu jednoho českého lovebrandu ukázali postupnou transformaci market…

WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek

WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek

Tomáš Jindříšek je dlouhodobě jednou z nejviditelnějších postav české digitální scény. Má za sebou mnoho úspěšných projektů, z těch posledních můžeme pomyslně "vypíchnout" jeho participaci na projektu…

HOTCAST -  Tomáš Páral o firemní kultuře a spolupráci IT a byznysu

HOTCAST - Tomáš Páral o firemní kultuře a spolupráci IT a byznysu

Tomáš Páral je spoluzakladatelem a CEO technologické společnosti MoroSystems, která vyvíjí software, zajišťuje podporu nástrojů Atlassian a je certifikovaným partnerem projektu Bankovní identita.

HOTCAST - Karel Novotný (nejen) o marketingu v době digitální

HOTCAST - Karel Novotný (nejen) o marketingu v době digitální

Vliv koronaviru na vzdálenou výuku na vysokých školách, dopad na výrobu kol i témata spojená s digitalizací – proč jsou pro inovace ve firmách důležité rozmanité zkušenosti?

O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy

O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy

Povídání s doktorem Karlem Novotným o budoucnosti, jeho, mojí a trochu marketingu.

Vím, jak na finanční gramotnost - Hugo

Vím, jak na finanční gramotnost - Hugo

Co je to finanční gramotnost? Jak ušetřit peníze? Jak zjistit, v jaké situaci se právě nacházíte? Proč lidé nemají rádi pojistky? Jak můžete zlepšit svou finanční gramotnost? Jak vypadá hra, kterou Hu…

Vím, jak dělat ve firmě nástupnictví - Jan Slavíček

Vím, jak dělat ve firmě nástupnictví - Jan Slavíček

Kdy firma nebo jednotlivec potřebuje řešit nástupnictví? Co jsou karty Majetkové dvojče, a jak se s nimi pracuje? Co jsou první kroky při řešení nástupnictví? Podle čeho se vybírá zástupce?

Vím, jak na efektivní event marketing

Vím, jak na efektivní event marketing

Jak se má dělat správný teambuilding v podobě Jana Daneše? Poslechněte si podcast.

Petr Pouchlý: O síle storytellingu v marketingu

Petr Pouchlý: O síle storytellingu v marketingu

Petr Pouchlý, kapitán svobodné firmy Court of Moravia, tentokrát v podcastu PÍÁRKO o tom, co znamená storytelling, jaká je jeho důležitost v marketingové komunikaci, jak se vlastně buduje dobrý příběh…

Tino Hrinčiar v podcastu o podnikaní a budovaní lovebrandu, o marketingu a gastronomii

Tino Hrinčiar v podcastu o podnikaní a budovaní lovebrandu, o marketingu a gastronomii

Tony Dúbravec si do svého podcastu pozval Tina Hrnčiara. Ten je obvykle tím, kdo se ptá svých hostů jako autor podcastu INSPEAT. Tino je ale také podnikatel, zakladatel značky Life is Porno a gastro p…

Tomáš Jindříšek: Víme, jak to dopadne. Jen nevíme kdy

Tomáš Jindříšek: Víme, jak to dopadne. Jen nevíme kdy

Současná situace není lehká ani pro marketéry, kteří jinak mají práce vždy dostatek. Na stav marketingu a na možné způsoby, jak problémy s nedostatkem práce řešit, odpovídal ve videorozhovoru Tomáš Ji…

Jak najít přesvědčivé argumenty

Jak najít přesvědčivé argumenty

Mýtus o hommo economicus, tedy člověku, který se rozhoduje výhradně na základě rozumu, je vyvrácený. Lidé nakupují emotivně. Přesto má pracovní prostředí zvláštní efekt přehnané formálnosti. Byznys ko…

#12 HOTCAST Filipa Dřímalky: Martin Holečko

#12 HOTCAST Filipa Dřímalky: Martin Holečko

Martin Holečko je spolumajitelem skupiny Etnetera, což je skupina technologických a kreativních firem zabývajících se digitálními inovacemi – od vývoje až po marketing. Martin kromě toho založil nejvě…

Proč selhávají startupy v marketingu?

Proč selhávají startupy v marketingu?

Jakékoliv nové služby, produkty nebo aplikace, které se schovávají pod módním slovem startup, potřebují propagaci jako sůl. Paradoxně se ale většina startupů marketingem moc nezabývá. Šetří na něm, v…