Marketing
CZECHárna Petra Beneše: Zdeněk Valut
Pozvání Petra Beneše do jeho CZECHárny přijal Zdeněk Valut, který třetím rokem šéfuje digitální marketingové agentuře YDEAL. S Petrem se podělil o své nadšení pro nové technologie a pro praktické byzn…
CZECHárna Petra Beneše: Leoš Kubiček
Leoš Kubiček je jedním ze spolumajitelů společnosti Virtual Lab. V této společnosti učí klienty využívat virtuální a rozšířenou realitu tak, aby to dávalo smysl. S Petrem Benešem probrali, jaká budouc…
CZECHárna Petra Beneše: Martin Klčo
Martin Klčo je guru komerčního marketingu, ale v tomto díle CZECHárny se s Petrem Benešem věnovali marketingu politickému. Probrali spolu řadu témat souvisejících s volbou prezidenta. Uslyšíte, jestli…
CZECHárna Petra Beneše: Peter Varga
Peter Varga založil Lafluence, největší českou a slovenskou platformu pro influencery. S Petrem Benešem v jeho CZECHárně probrali řadu věcí, které se týkají influencer marketingu. V rozhovoru uslyšíte…
Spousta lidí žije v digitálních ghettech, říká o rozdělené společnosti Jindříšek
Je jedno, jestli prodáváte jogurt nebo prezidentského kandidáta. U obojího fungují stejná pravidla a musí se to umět, tvrdí jeden z nejzkušenějších českých digitálních marketérů Tomáš Jindříšek. Přiná…
Profesní influencerka — aneb jak na osobní online marketing | Hana Jadavan, Od UČO k IČO
Zlomové momenty podnikání a taky jedinečné nakouknutí pod pokličku práce profesního influencera — přesně to nabízí záznam přednášky, kde Hana Jadavan otevřeně sdílí své zkušenosti, přístup k osobnímu…
Vím, jak nejen středně velkým a menším firmám zvýšit konkurenceschopnost na trhu - David Porš
Hostem Jirky Brédy v podcastu Vím, jak... byl David Porš. David se už 20 let pohybuje v oblasti online marketingu, webdevelopmentu a brand buildingu.. Založil a vede digitální agenturu, která pomáhá f…
HOTCAST – Karel Novotný o strategiích (nejen) v marketingu
Karel Novotný byl v HOTCASTU už podruhé. S Filipem Dřímalkou probrali témata týkající se marketingu, strategie a brandingu. Na příkladu jednoho českého lovebrandu ukázali postupnou transformaci market…
WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek
Tomáš Jindříšek je dlouhodobě jednou z nejviditelnějších postav české digitální scény. Má za sebou mnoho úspěšných projektů, z těch posledních můžeme pomyslně "vypíchnout" jeho participaci na projektu…
HOTCAST - Tomáš Páral o firemní kultuře a spolupráci IT a byznysu
Tomáš Páral je spoluzakladatelem a CEO technologické společnosti MoroSystems, která vyvíjí software, zajišťuje podporu nástrojů Atlassian a je certifikovaným partnerem projektu Bankovní identita.
HOTCAST - Karel Novotný (nejen) o marketingu v době digitální
Vliv koronaviru na vzdálenou výuku na vysokých školách, dopad na výrobu kol i témata spojená s digitalizací – proč jsou pro inovace ve firmách důležité rozmanité zkušenosti?
O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy
Povídání s doktorem Karlem Novotným o budoucnosti, jeho, mojí a trochu marketingu.
Vím, jak na finanční gramotnost - Hugo
Co je to finanční gramotnost? Jak ušetřit peníze? Jak zjistit, v jaké situaci se právě nacházíte? Proč lidé nemají rádi pojistky? Jak můžete zlepšit svou finanční gramotnost? Jak vypadá hra, kterou Hu…
Vím, jak dělat ve firmě nástupnictví - Jan Slavíček
Kdy firma nebo jednotlivec potřebuje řešit nástupnictví? Co jsou karty Majetkové dvojče, a jak se s nimi pracuje? Co jsou první kroky při řešení nástupnictví? Podle čeho se vybírá zástupce?
Vím, jak na efektivní event marketing
Jak se má dělat správný teambuilding v podobě Jana Daneše? Poslechněte si podcast.
Petr Pouchlý: O síle storytellingu v marketingu
Petr Pouchlý, kapitán svobodné firmy Court of Moravia, tentokrát v podcastu PÍÁRKO o tom, co znamená storytelling, jaká je jeho důležitost v marketingové komunikaci, jak se vlastně buduje dobrý příběh…
Tino Hrinčiar v podcastu o podnikaní a budovaní lovebrandu, o marketingu a gastronomii
Tony Dúbravec si do svého podcastu pozval Tina Hrnčiara. Ten je obvykle tím, kdo se ptá svých hostů jako autor podcastu INSPEAT. Tino je ale také podnikatel, zakladatel značky Life is Porno a gastro p…
Tomáš Jindříšek: Víme, jak to dopadne. Jen nevíme kdy
Současná situace není lehká ani pro marketéry, kteří jinak mají práce vždy dostatek. Na stav marketingu a na možné způsoby, jak problémy s nedostatkem práce řešit, odpovídal ve videorozhovoru Tomáš Ji…
Jak najít přesvědčivé argumenty
Mýtus o hommo economicus, tedy člověku, který se rozhoduje výhradně na základě rozumu, je vyvrácený. Lidé nakupují emotivně. Přesto má pracovní prostředí zvláštní efekt přehnané formálnosti. Byznys ko…
#12 HOTCAST Filipa Dřímalky: Martin Holečko
Martin Holečko je spolumajitelem skupiny Etnetera, což je skupina technologických a kreativních firem zabývajících se digitálními inovacemi – od vývoje až po marketing. Martin kromě toho založil nejvě…
Proč selhávají startupy v marketingu?
Jakékoliv nové služby, produkty nebo aplikace, které se schovávají pod módním slovem startup, potřebují propagaci jako sůl. Paradoxně se ale většina startupů marketingem moc nezabývá. Šetří na něm, v…