Jan Mašek | Jak bojovat se zaprděností a podporovat inovativnost
Jan Mašek je jedním ze zakládajících členů skupiny Red Button, sítě lidí, připravených sdílet své know-how. Zároveň je jedním z nejviditelnějších propagátorů inovací a samoučících se organizací. Sám sebe představuje takto: „Propojuji lidi a vytvářím prostředí, aby se změny děly rychleji a nápady mohly růst.“. K tomu se nedá dodat vůbec nic. Red Button je společenství lidí, jimž vývoj v Česku a specificky v podnikatelské bublině není jedno. Věří, že podnikatelé ovlivňují nejen svoje firmy, ale i společnost jako celek. Proto vytváří prostor pro sdílení a vzájemné synergie, které jsou hybnou silou změn. Pomáhají leaderům naplno rozjet potenciál lidí ve firmě, vzájemně propojovat a inspirovat lidi mezi sebou. Honza byl „innovation leaderem“ dříve, než spousta firem v Česku tento pojem vůbec znala. Proto má do startování inovací a budování inovativní kultury dlouhý vhled. V rozhovoru uslyšíte odpovědi na následující otázky. Je inovace pro klub vyvolených? Jak (se) motivovat k inovacím? Co je a proč vznikl RedButton? Co je to učící se organizace a jak na ni prakticky? Jak bojovat s českou zaprděností?