Každý měsíc vám jeden ze členů sítě Red Button přináší tip na knihu měsíce. Zářijový tip pochází od profesionála digitálních technologií Filipa Dřímalky, který vybral knihu o cestě k úspěchu jedné z největších firem současnosti, Amazonu, a také o principech jejího vedení prezentovaného na příkladu jejího zakladatele a v současné době nejbohatšího muže planety. O jakou knihu jde? Víc vám prozradí text článku a slova Filipa Dřímalky ve videu.
Stejně jak Filip Dřímalka pracuje, tak čte i knihy – digitálně. Proto svůj knižní tip místo klasické knihy s vazbou prezentuje na čtečce. Ideální spojení technologie a vybrané knihy Globální samoobsluha o největším internetovém obchodníkovi na světě.
Autor knihy Brad Stone se právě na tento úspěch v digitálním věku zaměřuje. Popisuje vznik firmy od jejích prvopočátků a také principy práce a fungování, které si její zakladatel Jeff Bezos nastavil. Ty ve firmě přežily dodneška a jsou také tím, co Amazonu zajistilo stabilní pozici na globálním trhu.
„Nejdůležitějším bodem je kontakt se zákazníky a přemýšlení o nich,“ představuje jeden z principů fungování Amazonu Dřímalka. Prezentuje to na příkladu e-mailové adresy, kterou má Jeff Bezos určenou pro svůj osobní kontakt se zákazníky. „Říká, že nečte všechno jako dřív, ale pravidelně se do něj dívá. Sám sebe se ptám, kdo z našich zákazníků a jejich managementu si čte zprávy od svých zákazníků.“