Scale Up TIP #12

Ne každý z potenciálních zákazníků je ten vhodný pro vás. Mají různá očekávání, hodnotí dle různých kritérií, mohou se chovat jinak, než jsme ochotni akceptovat atp. Schopnost odlišit zákazníky podle jejich chování a potřeb je zásadní pro správnou segmentaci a dovednost nalézt toho správného zákazníka. Známe dobře očekávání, bolesti a potřeby našich zákazníků a dokážeme správně identifikovat jejich motivátory pro nákup? V této době bude znalost toho, co naši zákazníci chtějí a co opravdu potřebují, hrát významnou roli. 

Další ze série

ScaleUp Tip #71

ScaleUp Tip #71

ScaleUp TIP #63

ScaleUp TIP #63

ScaleUp Tip #62

ScaleUp Tip #62

ScaleUp TIP #61

ScaleUp TIP #61

Nepřehlédněte

ScaleUp Tip #71

ScaleUp Tip #71

ScaleUp TIP #69

ScaleUp TIP #69

ScaleUp Tip #70

ScaleUp Tip #70

Red Button EDU - představení

Red Button EDU - představení