Scale Up TIP #15

Dle Jima Colinse, autora knihy Good to Great, žádná ze špičkových firem neměla zázračnou inovaci, velikánskou kliku nebo zásadní AHA moment, který z ní udělal skvělou firmu. Všechny však měly nastavený systematický proces neustálého vylepšování a využívání svých klíčových kompetencí, připomínající roztáčení velkého setrvačníku. Ten v momentě, kdy nabral dostatečnou energii, zajistil potřebné momentum pro vytvoření obrovské konkurenční výhody.

Další ze série

ScaleUp TIP#29

ScaleUp TIP#29

ScaleUP TIP#28

ScaleUP TIP#28

Scale Up TIP #27

Scale Up TIP #27

Scale Up TIP #26

Scale Up TIP #26

Nepřehlédněte

ScaleUp TIP#29

ScaleUp TIP#29

ScaleUP TIP#28

ScaleUP TIP#28

Scale Up TIP #27

Scale Up TIP #27

Dělejte marketing, který vydělává II.