Irena Zatloukalová: Ve firemní komunikaci se nevyplatí natírat věci na růžovo

Hostem dnešního dílu je Irena Zatloukalová. Irena působila jako tisková mluvčí v ČSOB, v Hypoteční bance a od roku 2011 v Seznam.cz. Od roku 2018 je spolumajitelkou PR agentury Fenek PR. Fenek PR se specializuje na PR a komunikaci technologických firem.

Jak dělat a o čem je PR? PR není jen o tom, že se o nás píše v novinách. PR je o budování a řízení reputace. Komunikace firmy by měla být konzistentní. Pravdivá, autentická, ve všech komunikačních kanálech stejná a otevřená. A to nejen ven, ale i dovnitř firmy. Dodavatelé, zákazníci, ale i zaměstnanci by měli vědět kdo jste, jaká je vaše vize, příběh... "Nesnažte se vytvářet příběhy o tom, kdo jste, ale komunikujte to, kdo opravdu jste," říká Irena. Poučka fake it, till you make it nefunguje.

O tom, jak dělat PR, jak ho vyhodnocovat a proč se nevyplatí natírat věci na růžovo s Irenou Zatloukalovou.

Nepřehlédněte

Vím, jak na efektivní event marketing

Tip Davida Vrby #127: Buďte architekti vašich zvyků

HOME OFFICE TIPY

5 tipů, jak rychle a efektivně podpořit digitalizaci firmy