Bylinkářská firma Sonnentor, ve které je Dvořáček spolumajitelem a ředitelem, je uznávanou a těší se velké oblibě, díky které se neustále rozrůstá. Přesto, jak Dvořáček říká, cesta k úspěchu v Sonnentoru nevedla přes překonávání vysoce nastavených latěk a striktní dodržování předem vymyšlených plánů. Jak se jim tedy povedlo s bylinkovým sortimentem uspět?
Josef Dvořáček sám o sobě říká, že je bylinkář a obyčejný kluk z vesnice na jižní Moravě. Než se však jeho kariéra stočila zpátky k zemědělství, které i vystudoval, pohyboval se dlouhou dobu v reklamním světě. Tam si také poprvé uvědomil, že nekompromisní prostředí zaměřené na peníze a na úspěch pro něj není dobré a z dlouhodobého hlediska ani udržitelné.
Rozhodl se proto pro změnu a nastoupil do Sonnentoru, firmy ve vinařském kraji na jihu Moravy, která ho uchvátila především pro způsoby, jakými s udržitelností zachází.
Na snaze udělat svět lepší firma staví od svých počátků. Ať už třeba tím, jak zachází se surovinami, s přírodou nebo třeba také tím, jak se místo stavby nových výrobních hal rozhodla využít chátrající budovy. „Snažíme se mít obrovskou úctu k surovině, ze který vyrábíme naše produkty,“ je jen jednou z vět, které si z Dvořáčkovi přednášky budete pamatovat.