Michal Pastier: Kreativita není o jednom super nápadu

Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je o konzistenci a dlouhodobosti. To alespoň na lednové snídani Brain&Breakfast tvrdil Michal Pastier, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguzaa branding studia GoBigname, které za posledních deset let posbíraly 200 cen za kreativitu. Jaký je jeho recept na kreativitu?

Užijte si v jedné prezentaci 15 let zkušeností s tím, jak mít neustále dobré nápady. Nápady, které mění chování lidí a které opravdu fungují. Michal se podělil o své zkušensoti od nastavování konceptu nové značky přes konkrétní ukázky toho, čemu se v marketingu říká "insight" (tedy zajímavý vhled do problematiky), až po konkrétní ukázky kampaní, které v agentuře vytvořili.

„Připravovat neustále nové, aktuální a kreativní věci, které fungují, není snadné. Ale je to možné. Musíte odhodit svoje ego a naslouchat svému publiku či ještě lépe celé společnosti. Idee, které takto odhalíte pak zabalit do nového hávu, abyste lidi zaujali a odkomunikovali jim to, co potřebujete.“
Michal Pastier

Michal je spolumajitel reklamní agentury Zaraguza, která se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.

Věří v sílu spojení dat a kreativity, proto se věnuje i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím umělé inteligence (AI). Pravidelně přednáší na konferencích a univerzitách.

O čem dalším Michal Pastier mluvil?

  • Jak vypadá insight a jak jej získat?
  • Jak se pozná fungující marketingová komunikace?
  • K čemu je dobré se na známé věci koukat z nových úhlů?
  • Jak lidem komunikací pomoci se vyhnout rozhodovací paralýze?

Zaujalo?

Užijte si poslech či záznam a přijďte na další snídani. Těšíme se!

B&B: Jak na efektivní marketingovou komunikaci

B&B: Jak na efektivní marketingovou komunikaci

15 rokov skúseností v jednej prezentácii. Od nastavovania konceptu novej značky po insighty a ukážky konkrétnych kampaní, ktoré spája to, že fungovali. MICHAL PASTIER je fanoušek festivalu Burning Man, spolumaj…


Kam dál?

Finančně i materiálně v konfliktních a post-konfliktních oblastech působí i neziskové organizace. O fungování Člověka v tísni promluvil Šimon Pánek →

Zajímá vás téma fake news a toho, jaký dopad může mít zkreslený pohled na svět? O tom mluvil Vladimír Dzuro →

Šimon Pánek: Hodnotový leadership je investicí do horších časů

Když Šimon Pánek, který byl dalším hostem přednášek spojených se snídaněmi Brain&Breakfast, vysvětluje, jak se dostal k založení a vedení Člověka v tísni, vzpomíná na dobu, kdy si jako malý četl knihy…

Vladimír Dzuro: Z masakru tisíců osob můžeme vinit i fake news

Detektivky, akční filmy a představa, že práce v největší policejní organizaci světa bude stejná jako ve fiktivním světě, přivedla Vladimíra Dzura, vyšetřovatele z české kriminálky, v 90. letech do Int…