Lukáš Hrdlička
Pracuji jako lektor prezentačních dovedností a mezinárodní „Pitch Coach“. Jsem zakladatelem agentury Presenation, díky které jsem proškolil již stovky lidí v mezinárodních firmách jako Citibank, D.A.S., IBM a PwC. Připravoval jsem řečníky na důležité prezentace, konference i soutěže ve Vídni, Budapešti, Londýně nebo San Jose. Připravil jsem prodejní argumenty desítkám firem a zkušenosti načerpal v práci pro korporace, startupy i pro projekty podporující podnikání, inovace a vzdělávání.
Lukáš Hrdlička: Za každou fakturou je lidský příběh. Plaťte hned.
Je mi záhadou, proč má člověk vždy u platby včas chuť oslavovat. Mělo by to vlastně být dost normální, nebo snad ne? Žiju jinde?
Nezastavitelné ženy v byznysu a jinde
V knížce Paula Coelha zazněl citát "Když něco opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit." No já říkám, když se pro něco rozhodnou ženy, pak jdou všechny vesmíry stranou, aby nepřeká…
Táži se Vás: Vstupujete do prezentace dobrovolně? (Lukáš Hrdlička)
Aneb zpověď z pocitů oddávajícího při přípravě řeči před obřadem. Náměstí plné lidí. Všichni netrpělivě čekají a ve vzduchu je slyšet podivný ševel. Atmosféra, že by se dala krájet, tenze a pohledy ko…
Účinkuje
Kniha měsíce - duben
Lukáš Hrdlička vybral knihu The Storyteller's Secret, která nás zavede do světa příběhů a také odhalí k čemu je nám vlastně umění vyprávět příběhy dobré.
Lukáš Hrdlička pro Time Toasters: Výstup před publikem začněte vtipem
Lukáš Hrdlička se věnuje pitchování a přípravě manažerů na veřejné vystoupení. Mimo jiné sám vystupoval na TEDx. Co znamená pitch a k čemu je dobrý? Jak má vypadat jeho struktura? Jak důležitou roli h…
Lukáš Hrdlička: Naučte se prezentovat svoji firmu a cíl v jedné minutě
Lukáš Hrdlička, který dělá z lidí skvělé řečníky, kteří dokáží odprezentovat svůj nápad i prodat své služby, v podcastu Buduj značku vysvětluje, proč jsou prezentace důležité a jak je zlepšit a stát s…
Lukáš Hrdlička: Geniální řečník neexistuje. Jen skvělá příprava
Jen málokdo nikdy nemusel předstoupit před větší či menší dav, nepředstavil se a nezačal s prezentací nového produktu, projektu nebo s přednáškou. A ještě méně je těch, kteří nikdy nebyli v roli poslu…