Obchod

Je nutné vždy definovat, jakého obchodního manažera vlastně firma chce

Je nutné vždy definovat, jakého obchodního manažera vlastně firma chce

Jak se B2B sales v očích Petra Pouchlého v Česku vyvíjel? Jak by měl manažer rozvíjet své podřízené? Kdo je podle něj v současné době obchodník?

5 kroků jak ven z krize.

5 kroků jak ven z krize.

Jak budovat B2B vztahy v období krize?Jak se vypořádat s dramatickou změnou na trhu? Jak otočit kormidlem firmy? Jak adaptovat obchodníky?

Lukáš Hrdlička: Geniální řečník neexistuje. Jen skvělá příprava

Lukáš Hrdlička: Geniální řečník neexistuje. Jen skvělá příprava

Jen málokdo nikdy nemusel předstoupit před větší či menší dav, nepředstavil se a nezačal s prezentací nového produktu, projektu nebo s přednáškou. A ještě méně je těch, kteří nikdy nebyli v roli poslu…

Královna Koloběžka – Řízení obchodu „napůl“?

Královna Koloběžka – Řízení obchodu „napůl“?

Tentokrát jsou tématem mého zamyšlení důvody, které mne vedly k vytvoření nového formátu služeb, které klientům poskytuji.

6 kroků jak jen nečekat a začít s aktivním obchodem

6 kroků jak jen nečekat a začít s aktivním obchodem

Možná proto, že jsem působil téměř vždy ve firmách, které se obchodu věnovaly opravdu aktivně, jsem si docela dlouho neuvědomil jednu zásadní věc. Totiž že opravdu aktivní hledání zákazníků/aktivní pr…