5 kroků jak ven z krize.
Klíčové body:
2:30 – obchodní strategie musí vycházet z celkové strategie firmy
5:30 – čeští plastikáři nemají coby dodavatelé automotive budoucnost, je levnější konkurence
9:40 – budoucnost je ve spotřebitelských produktech
12:20 – je potřeba si zvyknout na to, že změna je konstanta
13:30 – výchova dětí je tlak na neustálou adaptaci mysli
13:50 – pro dobře placené pozice je adaptabilita naprostý základ výbavy
14:50 – v B2B drtivá většina zákazníků ví, co chce
15:40 – většina prodejců vysvětluje rozdíly a přidanou hodnotu konkrétního dodavatele
16:30 – prodejce potřebuje prodejní strategii od své firmy – kterými produkty otvírat dveře
19:40 – některé strategie ušetřit v krizi jsou validní, bohužel v té chvíli nepoznám, v které strategii jsem
20:00 – je naše přirozenost v době ohrožení bránit jeskyni a ne hledat řešení
21:20 – 5 kroků řízení v krizi
21:30 – 1. ustanovit centrální velení
21:50 – 2. komunikovat strategii, dát jistoty týmu a jasná pravidla.
22:50 – 3. stres test na finance – modelovat scénária, co mám řezat a co naopak nemohu řezat, mám šetřit nebo naopak expandovat (protože mohu levně nakupovat)
26:10 – 4. stabilizuji supply chain – musím dát jistotu dodavatelům a zároveň vyjednat krizové podmínky
29:50 – 5. udržuji vztah se zákazníky – to není jít na kafe, to je budovat důvěru v byznysu, porozumění o tom, kde my pomáháme zákazníkovi vydělat peníze a jak se navzájem podržíme
31:00 – nejvíc tvrdé krachy budou tam, kde jejich byznys nebyl zdravý ani před kovidem
32:00 – nejvyšší prioritu pro mne mají partneři s hlubokým vzájemným porozuměním byznysu, NE ti s nejvyšším objemem
38:20 – poznání buduje důvěru, my spolu řešíme problém