Byznys kouč, mentor a člen sítě Red Button, Roman Stupka, začal před třemi lety spolupráci s digitální agenturou Red Media. Pod svým odborným dohledem ji doprovodil až na výsluní nejúspěšnějších agentur českého trhu. Čtěte dál a dozvíte se, jak se obě strany poznaly, jak jejich spolupráce probíhala a s čím vším Roman v Red Media pomáhal.
Hlavní role
Lukáš Kružberský,
spolumajitel Red Media, největší digitální agentury na českém trhu
Roman Stupka,
byznys kouč a mentor rostoucích firem, člen sítě Red Button
Zápletka
Před třemi lety se aktuálně největší digitální agentura v ČR, Red Media, vznášela nad propastí. V týmu 20 lidí a mezi spolumajiteli skřípající vztahy.
„Měli jsme digitální agenturu, která nám rostla pod rukama. V určitou chvíli jsme zjistili, že narážíme na mraky limitů, které limitují buď růst firmy nebo radost z práce.“
V Red Media (RM) si uvědomili, že potřebují pomoc. Rychle rostoucí firmu chtěli postavit na stabilnější základy. Dle svých slov potřebovali někoho, kdo jejich uhánějící lokomotivě nejenže pomůže vystavět koleje, ale naučí i předpovídat směr jízdy. Už žádné bezmyšlenkovité přitápění pod kotlem.