Strategie
CZECHárna Petra Beneše: Pavel Doležal
Dalším hostem Petra Beneše v jeho CZECHárně byl Pavel Doležal ze společnosti Keboola. Pavel mluvil o tom, jakým způsobem se rozhodli expandovat do Kanady a Británie. Dále uslyšíte, jaké to je stavět m…
PeopleOps: Jak se žije seniorním vývojářům, co netouží být manažery
Pozvání do dalšího dílu PeopleOps podcastu přijali Riki Fidrich a Aleš Roubíček. Oba jsou zkušení developeři, kteří se kódu věnují už víc než 20 let. V rozhovoru se podělili o svůj pohled na to, co ji…
PeopleOps: Jak na propozici firmy (Employer Value Proposition)
Jirka Vicherek a Irena Zatloukalová, autoři projektu PeopleOps, mluvili o tom, že dnes je poprvé možnost na trhu oslovit seniorní vývojáře, kteří otevřeně říkají, že jsou "Open to work". Tato doba ale…
CZECHárna Petra Beneše: Senta Čermáková
Petr Beneš natočil inspirativní rozhovor se Sentou Čermákovou. V dalším dílu CZECHárny mluvili o jejích zkušenostech se strategiemi, inovacemi a řízením nejen technologických změn. Senta se podělila i…
Vím, jak roztleskat vaši firemní komunikaci - Irena Zatloukalová
Irena Zatloukalová byla hostem v podcastu Vím, jak... Jirka Bréda s ní natočil rozhovor o tom, jak se vytváří opravdu dobrá strategie komunikace. Uslyšíte, jak začít, jaké nástroje využít nebo jak z j…
HOTCAST – Karel Novotný o strategiích (nejen) v marketingu
Karel Novotný byl v HOTCASTU už podruhé. S Filipem Dřímalkou probrali témata týkající se marketingu, strategie a brandingu. Na příkladu jednoho českého lovebrandu ukázali postupnou transformaci market…
OKR: jak na subjektivní výsledky?
Vyřadit nějaké cíle jen proto, že pro ně nemáme objektivní metriku, nechci. Jsem přesvědčen, že v našem životě neustále něco hodnotíme subjektivně.
Pavel Křepelka: Nejčastější překážky růstu firem
V další epizodě podcastu Na vlně podnikání přivítám Pavla Křepelku, Founder & Partner v Scale Up Impact. Pavel v rámci Scale Up Impact pomáhá firmám s růstem a škálováním.
OKR: jak psát správné KEY RESULTS aneb zaměřte se na hodnotu
Proč je při využívání OKR důležité psát dobře KEY RESULTS? Plány jsou vždy hypotézou.
Tip Davida Vrby #122: Normy a pravidla. Opravdu?
Čím lépe nastavíte pravidla a normy spolupráce, tím více si můžete užívat toho, co současná doba a technologie přinášejí – svobodu a flexibilitu. Jak na to?
Tip Davida Vrby #121: Stinná stránka učení
Odpovědný leadership? Na tomto principu je založeno učení se z chyb, o kterém existují snad stovky rčení. Nic nového, že? Ale následující informace asi nová bude. Díky chybám nám roste mozek.
Tip Davida Vrby #120: Se strachem daleko nedojdete
O důvěře a bezpečí už bylo napsáno mnoho. Přesto stále vidím firmy, kde je strach dennodenní praxí. Pracujete pro takovou? Ověřte si to.
Tip Davida Vrby #119: Týmová rozhodnutí!
Tohle není zjevně moc sexy název, ale tématika je to velmi důležitá. Můj současný velký vzor a zdroj inspirace Gustavo Razzetti vnímá způsob týmového rozhodování jako klíčový faktor síly a sladěnosti…
OKR 1: Jak sladit cíle týmu pomocí Objectives and Key Results
Řešili jste někdy, jak propojit dlouhodobou strategii s otázkou „na co se mám soustředit tento týden, aby to nejlepší cestou naplnilo dlouhodobou strategii“? Možnou odpovědí je metodika OKR, která ef…
Tip Davida Vrby #118: Umíte dýchat?
Nyní vás asi napadla otázka – co má dýchání společného s manažerským tipem? A snad i ta – co je tohle vlastně za blbou otázku? Vysvětlím. Jsem čím dál více přesvědčen, že jediné stvoření, které bychom…
Tip Davida Vrby #117: Kultura nebo strategie? Mise nebo vize?
Peter F. Drucker, filosof managementu, kdysi prohlásil (parafrázuji), že si kultura může dát strategii k snídani. Když se podíváte do knihy o strategii, uvidíte hodnoty jako součást strategie.
Jakub Nešetřil: Problém je, že netlačíme stát do inovací. Stačí nám, když se nerozkrádá
Nedovolujeme úřadům příliš experimentovat nebo zkoušet něco nového. Integrální součástí inovace je totiž i to, že se něco nepovede. A pokud státu nepovolíme možnost selhání, tak mu vlastně nepovolíme…
Disney – krize vyžadují kreativní strategii
Přijde další vlna epidemie? Kdy a jak obnoví naši klíčoví zákazníci nákup? O kolik se až můžeme propadnout do ztráty? Doteď jsme byli zvyklí mít na vše plán a predikce. Všechny plány na rok 2020 ale p…
Proč je byrokracie jako rakovina a jaký BMI index má Vaše firma?
Operatíva nás zamestnáva každý deň, stratégia nás orientuje na budúce ciele. V operatíve riešime naliehavé veci, v stratégií dôležité. Tlak na operatívu nás okráda o budúcnosť. Chceme byť úspešní dnes…
Úspěšná strategie: Znamená to být nejlepší, nebo odlišný? | Napněte plachty #001
Harvardský profesor Michael Porter tvrdí, že vytvořit dobrou strategii znamená vymyslet unikátní nabídku. Takovou, která má pro zákazníka hodnotu, za níž je ochoten zaplatit – v ideálním případě plati…
Lukáš Kružberský: Bez Romana Stupky by dneska Red Media možná vůbec nebyla
Byznys kouč, mentor a člen sítě Red Button, Roman Stupka, začal před třemi lety spolupráci s digitální agenturou Red Media. Pod svým odborným dohledem ji doprovodil až na výsluní nejúspěšnějších agent…