Vyučuji na Katedře podnikání Vysoké školy ekonomické v Praze předměty zaměřené na rozvoj příležitostí. Ve výzkumu se zabývám startupy, podnikatelskými inkubátory a metodami rozvoje nápadů. Snažím se vytvořit seznam nejlepších českých startupů a metodiku pro jejich hodnocení (www.nejstartupy.cz). Založil jsem video obsahovou agenturu neocont, kterou se povedlo úspěšně předat v rámci rodiny. Zajímá mě fenomén vizuální komunikace, a proto jsem spoluzaložil studio zaměřené na edukativní videa – vysvětli.cz. Natáčím rozhovory o podnikání, inovacích a udržitelnosti pro Bpark.cz.
Falešné zprávy nejsou nic nového, veřejné mínění bylo manipulováno od nepaměti. S nástupem internetu získaly tyto manipulace nový rozměr. První duben – apríl – je jediný den, kdy lidé opravdu přemýšlí nad tím,…
Hostem Michala Andery v dalším díle vysvětli: podcastu byla profesorka Helena Tlaskalová-Hogenová. Tato lékařka a imunoložka, která se věnuje výzkumu slizniční imunity a střevní mikroflóry, za svou pr…
Hostem dalšího dílu vysvětli: podcastu byl David Mokoš, spoluzakladatel startupu Singular, což je digitální tržiště pro obchodování s NFT. V rozhovoru uslyšíte, k čemu NFTéčka jsou, jak vznikají a jak…
Michal Andera natočil rozhovor s Eliškou Beranovou, právničkou z právní kanceláře Frank Bold, která vede legislativní skupinu Unie komunitní energetiky. Dozvíte se, na jakých principech komunitní ener…
Petr Skondrojanis je matador personálního byznysu a enfant terrible českého PR. Vždy ho zajímaly názory zaměstnanců, které porovnával s názory šéfů. A možná vás to nepřekvapí, ale tam, kde se názory shodují, js…
Organizujeme pravidelné debatní večery, jejichž smyslem je srozumitelně a lidsky přibližovat fungování veřejné správy a politického systému. Vycházíme z předpokladu, že chceme-li kultivovat, chránit a rozvíjet…
Michal před desíti lety se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se stalo českým leaderem ve vývoji aplikací pro chytré telefony. Už tam si dal roli "Chief Happiness Officer" a úkol hledat, jak dosá…
Mirek Nečas (www.mindthebody.cz) pomáhá olympionikům i manažerům k udržitelnému rozvoji. Mirek je mentální kouč a sedí na něj i trendy označení biohacker. V rozhovoru se bavíme o tom, jak udržitelně posunovat m…
Petr Štědrý je jednou z předních osobností českého UX designu. Ve své kariéře se věnoval téměř všemu, co nějak souvisí s user experience (UX). Petr pracuje v agentuře 2FRESH jako Lead UX Designer. V rozhovoru s…
Lukáš Pitter je spoluzakladatel agentury 2FRESH (www.2fresh.cz). Lukáš je zkušený designér webů, aplikací a digitálních produktů. Jeho přístup vychází z metody Design Thinking. V rozhovoru se věnujeme efektivní…
Mýtus o hommo economicus, tedy člověku, který se rozhoduje výhradně na základě rozumu, je vyvrácený. Lidé nakupují emotivně. Přesto má pracovní prostředí zvláštní efekt přehnané formálnosti. Byznys ko…
Většina úspěšných firem jako IBM, Uber, Airbnb, Mint, HubSpot a Amazon si uvědomuje sílu videa pro přesvědčení zákazníků a využívá explainery. Zajímavým benefitem video-obsahu je také delší čas stráve…
Aplikace Spendee vznikla jako evidence osobních výdajů. V současnosti se transformuje na inteligentního rádce v oblasti osobních financí. Jakub Sechter tak dostal jedinečnou šanci vést Spendee, získal v něm maj…
Pavel Šíma buduje firmy a urychluje jejich růst. Aktuálně vede na pozici CEO mezinárodní startup Roivenue. V rozhovoru se dozvíte, co je to atribuční modelování a proč by vás mělo zajímat. Možná konečně zjistít…
Martin Půlpitel je jeden ze zakladatelů úspěšné vývojářské firmy Ackee. Za posledních pět let se z technologického inkubátoru ČVUT vypracovali až do nejvyššího patra karlínského Danube House.
Ackee patří k tec…
Zuzana Koláriková je vzděláním chemička, která zběhla z laboratoře k lidem. Od roku 2002 rozvíjí know-how v oblasti podpory osobní produktivity přes práci s tělem a výživu. Působí hlavně jako lektorka a osobní…
Martin Ruman je hudební a cestovatelský dobrodruh, psycholog, HR konzultant. Vede vzdělávací společnost Odyssey.cz a skrze Hnutí zaHRádkářů tvoří vlny na českém HR rybníku. S kolegy v Odyssey rozvíjí od roku 20…
Petr Svoboda založil Shopsys ve svých 16 letech. Od té doby se svou firmou přitáhl 50 zaměstnanců a celou Shopsys vypracoval na technologického lídra v oblasti vývoje velkých e-shopů. V tomto roce dále expanduj…
Bohdan Fuka má v Odyssey na starosti týmovou spolupráci, facilitaci a celostní koučování, v rámci jejich ideje Fit4Business se věnuje filantropické větvi. Jak se od teambuildingů dostal až ke smysluplné zvyšová…
Petr Skondrojanis je matador personálního byznysu a enfant terrible českého PR. Vždy ho zajímaly názory zaměstnanců, které porovnával s názory šéfů. A možná vás to nepřekvapí, ale tam, kde se názory shodují, js…
Filip Dřímalka is an innovation and marketing expert who helps companies expand and streamline their business through digital innovations. Among his consultancy clients are major companies like Škoda Auto, O2,…
Duchovní autor projektu Red Button a zakladatel v jedné osobě, Jan Mašek, v roce 2015 pracoval osmým rokem ve společnosti 3M na pozici inovačního lídra – implementoval inovace do firemního prostředí, pracoval n…
Lukáš Cypra má více než 15 let zkušeností v obchodu, během nichž prošel snad všechny pozice. Na pozici obchodního ředitele řídil obchodní rozvoj divize Siemens Enterprise Communications (nyní Unify). V dnešní d…
Petr Pouchlý je kapitán svobodné firmy Court of Moravia. Míchá zkušenosti ze světa managementu nadnárodních korporací s praxí z podnikání na vlastní pěst a dlouhodobého angažování v neziskovém sektoru. Z obou s…
Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jeji můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Informacích o zpracování osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?
Zprostředkovávají základní funkčnost stránky, web bez nich nemůže fungovat.
Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.
Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.