C2C Talks - Karel Novotný - Co čeká marketing v době po-covidové

15 let pracoval ve velkých agenturách, prodával svým marketingovým umem kde co a pak se rozhodl odejít na volnou nohu a vytvořit své alter ego Mindless. Kdo je Karel Novotný?

Karel jako Mindless školil, přednášel, trénoval a pomáhal firmám jako najatý (drahý a exkluzivní) konzultant. Jako Mindless dokonce pořádal workshopy na turné po celém světě. Až mu najednou přišlo, že té zodpovědnosti je málo, že přijít poradit a zmizet, není to, co by chtěl. Že chce zase patřit do nějakého týmu a pomáhat mu dlouhodobě a mít zodpovědnost za práci týmu.
Je to chlapík svérázný, často je označován jako arogantní a neúprosný. On říká, že tenhle princip funguje a že když vidí, že firma potřebuje pomoci rychle, tak pomáhá taky rychle. Má přehled, vyhrnuté rukávy a viděl kromě marketingu v pandemii snad všechno, takže je možná tím nejpovolanějším zavěštit si z křišťálové koule o budoucnosti značek.