Jiří Rostecký
Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe
Jakub ve svém prvním natáčeném rozhovoru. A to pro Maldého podnikatele. Asi byste mu to nevěřili. Jakub má dar nevypadat, že má trému a odpovídat konkrétně a prakticky. Jiří Rostecký Jakuba označuje z…
Petr Skondrojanis: Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?
Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme…
Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemních oddělení
Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit?
Aktualizováno: 5x Petr Skondrojanis o českých firmách a jejich firemních kulturách. Jak se jimi můžete inspirovat i vy?
Série videí s Petrem Skondrojanisem o tom, proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu, jak ji ve své firmě objevit a jak ji dále budovat. Petr, jak známo, stojí za úspěšným projektem Cocuma…
Petr Pouchlý: Jak efektivně a prakticky přistoupit k vlastnímu seberozvoji
Petr Pouchlý je zakladatelem designového studia Court of Moravia. Často firmám pomáhá s nastavováním firemní kultury a s kariérním rozvojem jejich zaměstnanců. V rámci projektu Mladý podnikatel udělal…
Účinkuje
Petr Pouchlý: Home office může fungovat jen, když manažeři věří svým lidem
Velká část firem nyní pracuje na home office, ne však každý bere práci z domova stejně jako práci v kanceláři. Petr Pouchlý z firmy Court of Moravia ve videorozhovoru popisuje, jak se změní práce a ja…
Petr Skondrojanis: Zaměstnanci ocení otevřenou komunikaci
Každá firma se vyrovnává s opatřeními spojenými s šířením koronaviru jinak, některé bohužel musely přistoupit už k tomu nejkrajnějšímu kroku a začaly propouštět. Jak se zaměstnanci mluvit, pokud se do…
Tomáš Jindříšek: Víme, jak to dopadne. Jen nevíme kdy
Současná situace není lehká ani pro marketéry, kteří jinak mají práce vždy dostatek. Na stav marketingu a na možné způsoby, jak problémy s nedostatkem práce řešit, odpovídal ve videorozhovoru Tomáš Ji…