Vím, jak na efektivní event marketing

V roce 2018 se dvojčata Danešovi rozhodla, že spojí své síly. Martin, současný šéf Union pojišťovny a Honza, tehdejší šéf zábavního centra, spolu založili společnost Mahonda s.r.o. (MartinHonzaDanešovi). Během necelého roku společnost postavila v Praze vlastní unikátní zábavní centrum FUTURENTO, hra o budoucnost a během dalšího roku vznikl již FUTURENTO GROUP. Skupina má pod sebou nejen zábavní centrum, ale také FUTURENTO NEXT, jež je eventovou agenturou, FUTURENTO MEDIA, které zprostředkovává televizní, internetové, outdorové a rozhlasové mediální služby a v neposlední řadě FUTURENTO BOX, které vyrábí speciální dárkové krabice.

Honza s Martinem již na střední škole organizovali maturitní ples a od malička je baví něco plánovat. To vedlo k eventové agentuře.

Jak se má dělat správný teambuilding v podobě Jana Daneše? Poslechněte si podcast.

Nepřehlédněte

On-line, ale starý způsob práce? Takhle ne.

Kniha měsíce - únor

Tip Davida Vrby #132

Novoroční rekapitulace - Czechitas