Jiří Bréda
Vím, jak vyjít z prohry jako vítěz: Karel IV.
Hostem v podcastu LeGENdy, ve kterém ožívají osobnosti české historie, byl tentokrát Karel IV. Moderátoři pořadu s ním probrali jeho častá setkání se smrtí, bohaté zkušenosti s bojem i tvorbu panovnic…
Vím, jak předávat firmu: Martin Palička
Martin Palička letos po 12 letech předal výkonné řízení společnosti Etnetera svému kolegovi. V současné době stojí v čele skupiny Etnetera Group, kterou se jim v posledních letech podařilo kolem Etnet…
Vím, jak napravit věci lidské: Jan Ámos Komenský
V dalším dílu podcastu LeGENdy, ve kterém ožívají osobnosti české historie, se Jan Ámos Komenský podělil o svůj pohled na současné vzdělávání. Učitel národů prozradil, kde vidí pokrok nebo co mu naopa…
Vím, jak se stát národní influencerkou - Božena Němcová
Další díl podcastu LeGENdy, ve kterém ožívají osobnosti české historie, je věnovaný Boženě Němcové. Společně s ní prozkoumáme klíčové prvky ženské emancipace a způsoby, jak zaujmout a probudit společn…
Vím, jak se vyhnout plýtvání při vývoji softwaru - Tomáš Páral
Tomáš Páral je CEO a spoluzakladatel konzultačně technologické firmy MoroSystems. Za 17 let pomohl se svým týmem desítkám zákazníků se zaváděním informačních systémů, portálů, digitalizací procesů či…
Vím, jak na leadership nejen v době generace Z - Michael Koch
Michael Koch se už řadu let věnuje projektovému managementu v digitálním marketingu. Má za sebou stovky kampaní nejen v komerční sféře. S Jirkou Brédou mluvili o tom, co přesně znamená generace Z, co…
Vím, jak na kariéru, která má smysl - Hana Kalivodová
Hostem dalšího dílu Vím, jak... byla Hanka Kalivodová, předsedkyně Spolku pro efektivní altruismus. V rozhovoru uslyšíte, co je to efektivní altruismus, jak souvisí s kariérou nebo jaká kariéra má smy…
Vím, jak vyhrát volby - Tomáš Garrigue Masaryk
V rámci podcastu Vím, jak... vzniká série rozhovorů nazvaná LeGENdy. Díky odborné literatuře, dobovým pramenům a spolupráci s experty ožívají historické postavy a vyjadřují se k současným společenským…
Vím, jak nejen středně velkým a menším firmám zvýšit konkurenceschopnost na trhu - David Porš
Hostem Jirky Brédy v podcastu Vím, jak... byl David Porš. David se už 20 let pohybuje v oblasti online marketingu, webdevelopmentu a brand buildingu.. Založil a vede digitální agenturu, která pomáhá f…
Vím, jak na moderní vzdělávání a výuku digitálních kompetencí - Markéta Fibigerová
Markéta založila 1. IT Gymnázium, kde se při výuce klade důraz na pochopení souvislostí a na porozumění současnému světu. S JIrkou Brédou mluvili o tom, co bylo prvním impulzem k založení školy, co dě…
Vím, jak podpořit samoorganizaci ve firmě - Kateřina Jiřinová
Katka Jiřinová je pedagog, changemaker a propojovač. Osm let pracovala na VŠE v Praze, kde se věnovala samořízení, inovacím a kritickému myšlení. S Jirkou Brédou probrali, na jakých principech funguje…
Vím, jak nápad proměnit v realitu - Jan Veselý
Pozvání do dalšího dílu podcastu Vím, jak... přijal Honza Veselý, který vede Inovační laboratoř Univerzity Karlovy. V rozhovoru se zaměřil na konkrétní tipy a kroky spojené s uvedením nápadu do života…
Vím, jak má vypadat úředník budoucnosti - Milan Čigáš
Jirka Bréda natočil rozhovor s Milanem Čigášem, který původně vystudoval teologii a působil v církvi. Později začal pracovat v personalistice. Teď už několik let pracuje ve státní správě a má velmi ja…
Vím, jak využít psychologii leadershipu jako akcelerátoru businessu - Hana Březinová
Jirka Bréda si v podcastu Vím, jak...povídal s koučkou a psycholožkou Hanou Březinovou, která už víc než 10 let trénuje lídry v nadnárodních firmách i startupech.
Vím, jak se trénuje psychická odolnost pro úspěch a osobní spokojenost - Jiří Kastner
Jirka Bréda si do podcastu Vím, jak... pozval Jiřího Kastnera, který od roku 1999 věnuje manažerské psychologii, sportovní psychologii a psychologii výkonu. Psychická odolnost je jednou z jeho hlavníc…
Vím, jak na přesnou segmentaci zákazníků za použití (nejen) netradičních digitálních dat - Martin Lucký
Jirka Bréda si do podcastu Vím, jak... pozval Martina Luckého, zakladatele technologické společnosti BizMachine. V rozhovoru uslyšíte, co znamená přesná segmentace a proč ji firmy potřebují. Dozvíte s…
Vím, jak to funguje mezi bankéři a brokery - Vlastimil Nigrin
Vlastimil Nigrin, který dlouhodobě pracuje v bankovnictví, přijal pozvání do podcastu Vím, jak... Jirka Bréda s ním natočil rozhovor, ve kterém uslyšíte, že bankovní trh je velmi tvrdý. Vzhledem k tom…
Vím, jak zrychlit B2B obchod a říci si o vyšší cenu - Martin Hurych
Jirka Bréda si do podcastu Vím, jak... pozval Martina Hurycha, který 20 let působil v globálních výrobně-obchodních společnostech. Jeho specializací jsou B2B obchody s dlouhým prodejním cyklem.
Vím, jak spolupracovat na prahu virtualizace - Luboš Malý
Luboš Malý mluvil v podcastu Vím, jak... o efektivní spolupráci a virtuální realitě. Dozvíte se, jak zapojit technologie do spolupráce týmů ve firmách a proč je vhodné k tomu využít virtuální realitu.…
Vím, jak pracovat s lidmi ve firmě, aby byli šťastnější - Michal Šrajer
Michal Šrajer v tomto dílu podcastu Vím, jak... mluvil o tom, proč je důležité, aby byli lidé v pracovním životě spokojení. Dozvíte se, jak se "štěstí v práci" projevuje a jak ho dosáhnout.
Vím, jak využít AI, aby vám vynášela peníze a nezmizeli jste z trhu - Pavel Wimmer
Jiří Bréda si do podcastu Vím, jak... pozval Pavla Wimmera. Mluvili spolu o tom, že umělá inteligence se v blízké budoucnosti stane ve fungování firem důležitější, než si teď myslíme. Zatím ji ale vyu…
Vím, jak si nastavit motivující cíle a vizi a jak si za nimi jít - Ondřej Svačina
Hostem podcastu Vím, jak byl Ondřej Svačina. Ve firmě, kde je teď jednatelem a spolumajitelem, původně začal prací ve skladu. S Jiřím Brédou mluvil o tom, že jeho motivací je cesta k cíli.
Vím, jak zagilnit manažera - Petr Konečný
Do tohoto dílu podcastu Vím, jak si Jiří Bréda pozval Petra Konečného, který se přes 20 let věnuje managmentu. Zaměřili se na agilní přístup.
Vím, jak nastartovat růst organizace s pomocí pokorného leadershipu - Ewa Kubín
Jak nastavit komunikaci tak, aby pomáhala a neškodila? K čemu je potřebná pokora při vedení lidí? A především, jak vítězně překonávat krize v organizaci s pomocí pokorného leadershipu (humble leadersh…
Víme, jak efektivně vzdělávat začínající programátory
Jak tento unikání projekt funguje, jaký je jeho business model a organizační struktura? Kdo se může do projektu hlásit a co tím získá? A co je pro fungování takového projektu vlastně potřeba?
Vím, jak budovat agilní firmu
Co vše má mít správná Agilní firma a na co můžete při jejím budování narazit? Co znamená Customer intimacy? Jak v rámci ní jde dohromady osobní vztah a online? To s vámi nasdílí kluci z Kamarádi do de…
Vím, jak dělat ze zaměstnanců srdcaře - Sandra Fridrichová
Jak ve firmě vytvořit tzv. monday lovers? Jak poznat, jak se lidem ve firmě daří? Jak ve firmě zlepšit komunikaci?
Vím, jak...
Jirka Bréda z Mise HERo má jasnou misi: zjistit know-how od předních českých osobností podnikatelského světa. Cílem je inspirovat Vás při Vašich vlastních krocích. Staňte se lepšími majiteli, řediteli a manažer…
Když si někdo neví rady, hledáme společně řešení
Podcast Vím, jak... Jirky Brédy má jasnou misi - nashromáždit od předních českých osobností podnikatelského světa know-how, aby se posluchači mohli stát lepšími majiteli, řediteli a manažery. Dalším h…
Účinkuje
Red Button Kniha Měsíce - květen 2021
Jirka Bréda vybral knihu Evoluce svým vlastním tvůrcem od Miroslava Veverky. Ve videu se dozvíte proč byste si měli knihu přečíst.
Kniha měsíce - květen
Kniha představuje co do šířky a hloubky zcela ojedinělou syntézu současného stavu vědeckého poznání, a to jak v oblasti přírodovědy, tak i humanitních věd.
Vím, jak vyjít z krize jako vítěz - Jiří Kula
Jak řídit krizové situace, ať už firemní či soukromé, tak, aby z nich člověk vyšel jako vítěz? Jaké vlastnosti jsou pro to potřeba? Jak během krize komunikovat? Jak udržet motivaci během krize?
Vím, jak vystřelit firmu do vesmíru - Dagmar Císařovská a Lenka Vašková
Jak nastartovat vaší firmu pro růst? Jak získat strategické parťáky pro řešení témat vrcholového managementu? A v čem se liší mastermind skupina od networkingu?
Vím, jak ve firmě budovat zdravé vztahy a prostředí - Dagmar Císařovská
Jak vypadá pozice Rodinného průvodce a jaký je její smysl? Jaké další netradiční pozice ve firmě existují? Jak implementovat projekt zaměstnávání osob se zdravotním postižením? A jaké má přínosy mezif…
Vím, jak fungovat ve firmě, která nemá šéfa - Milan Tomeš
Co je potřeba pro to, aby tým či firma mohly fungovat bez šéfa?
Vím, jak podpořit autonomii ve vzdělávání - Václav Fiala
Jak vypadá Václavova příprava na hodinu? Proč učitele přestává jejich práce bavit? Jsou děti po autonomní výuce připravené na přijímací zkoušky? A jak Václav komunikuje s rodiči?
Vím, jak uspět v životě - Karel Drchal
Jaký je Karlův recept na životní úspěch? Jak si nastavit úspěch v mysli? Jak si v této době udržet motivaci? Jak dostat do života aktivy, které vás budou motivovat? Jak si postavit vision board?
Vím, jak na finanční gramotnost - Hugo
Co je to finanční gramotnost? Jak ušetřit peníze? Jak zjistit, v jaké situaci se právě nacházíte? Proč lidé nemají rádi pojistky? Jak můžete zlepšit svou finanční gramotnost? Jak vypadá hra, kterou Hu…
Vím, jak pečovat o zaměstnance a nebát se změny - Lenka Miess
Proč a jak pečovat o zaměstnance? Jak vybudovat fungující tým? Jak vypadá dobrá péče o zaměstnance?
Vím, jak dělat ve firmě nástupnictví - Jan Slavíček
Kdy firma nebo jednotlivec potřebuje řešit nástupnictví? Co jsou karty Majetkové dvojče, a jak se s nimi pracuje? Co jsou první kroky při řešení nástupnictví? Podle čeho se vybírá zástupce?
Vím, jak na efektivní event marketing
Jak se má dělat správný teambuilding v podobě Jana Daneše? Poslechněte si podcast.
Vím, jak na hybridní firemní kulturu - Petr Skondrojanis
Éra hybridní firemní kultury je tady. Z části online a z části offline fungování firmy. Jak na to? Poslechněte si podcast.
35. díl - Vím, jak dělat vztahový byznys - Marek Mach
Proč je vztahový byznys důležitý a jak se k němu Marek Mach dostal? Jak dělat vztahový byznys, co je v něm důležité? A jak dlouho trvá, než se uzavře obchod, který je postavený na vztahovém byznysu?