Videa

Inspirujte se přednáškami od předních odborníků ve svých oborech.

C2C Talks - Vojta Prokeš - Jak na zážitek při hiringu a onboardingu

C2C Talks - Vojta Prokeš - Jak na zážitek při hiringu a onboardingu

Vojta Prokeš je výzkumný ředitel a spoluzakladatel Behavia. Řídil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, HR, veřejného mínění a participace. Navrhl inovativní Mapu voličů a Atlas Čechů .

ScaleUP TIP#54

ScaleUP TIP#54

Buďte sví. Každý lídr má na organizaci zásadní vliv a je multiplikátorem, který zásadně ovlivňuje chování lidí v ní. A to jak způsobem, kterým se chová, tak pravidly a rozhodnutími, která aplikuje.

Pavel Moric o projektu Brain&Breakfast

Pavel Moric o projektu Brain&Breakfast

Veškeré informace o Brain&Breakfast naleznete na www.brainbreakfast.cz

DEEP TALKS 86: Miloš Říha – Ředitel Skautského institutu

DEEP TALKS 86: Miloš Říha – Ředitel Skautského institutu

Jaké ponaučení by nám měla dnešní doba dát? Proč a jak dokáže krize ukázat naše opravdové hodnoty? A jakou roli by v tom měl sehrát dobrý leadership? V dalším díle Deep Talks jsem si povídal s ředitelem skautsk…

DEEP TALKS 85: Tomáš Halík – kněz, teolog a profesor Univerzity Karlovy

DEEP TALKS 85: Tomáš Halík – kněz, teolog a profesor Univerzity Karlovy

Kde v dnešní těžké době hledat naději? V dalším díle jsem si povídal s Tomášem Halíkem, profesorem Filozofické fakulty UK, kde přednáší filozofii a sociologii náboženství. Během komunistického režimu působil v…

Důvěřuj, ale prověřuj

Důvěřuj, ale prověřuj

V této Brain&Breakfast se dozvíte, jaká je paleta dárcovství v Česku, že není sbírka jako sbírka, jestli existuje konkurence v neziskovém sektoru nebo třeba jak se pozná businesově vedená nezisková organizace.

ScaleUP TIP#53

ScaleUP TIP#53

Rozhodnutí o výměně člověka na klíčové pozici není zrovna snadné. Zeptáte-li se manažerů, co byl jejich nejčastější omyl, když chtěli člena týmu vyměnit, jejich odpověď převážně zněla „Čekal jsem příliš dlouho.…

C2C Talks - Karel Novotný - Co čeká marketing v době po-covidové

C2C Talks - Karel Novotný - Co čeká marketing v době po-covidové

15 let pracoval ve velkých agenturách, prodával svým marketingovým umem kde co a pak se rozhodl odejít na volnou nohu a vytvořit své alter ego Mindless. Kdo je Karel Novotný?

Petr Ludwig: Kritické myšlení: Jak být o trochu menší kretén?

Petr Ludwig: Kritické myšlení: Jak být o trochu menší kretén?

Jak nepodléhat klamům našeho vlastního mozku? Jak zlepšit svoji argumentaci a práci s informacemi? Jak se naučit lépe rozhodovat ohledně svého života, zdraví, výchovy či práce?

Talkshow Firemní kultura

Talkshow Firemní kultura

V dalším dílu naší talkshow jsme se podívali pod pokličku Slevomatu a zjistili, jakou roli hraje firemní kultura v jejich fungování.

ScaleUP TIP#52

ScaleUP TIP#52

Co jsme se za dobu natáčení 52 ScaleUp TIPů naučili? Náš pohled zpět, za více jak rok práce, v rámci jednotlivých oblastí LIDÉ, STRATEGIE, EXEKUCE, HOTOVOST.

ScaleUP TIP#51

ScaleUP TIP#51

Jedna z absolutně nejdůležitějších kompetencí pro budování skvělé firmy je schopnost opakovaně dělat, v otázce lidí, ta správná rozhodnutí. Bez správných lidí skvělou firmu prostě nevybudujete.

C2C Talks - Slaven Elčić - Budoucnost fyzického retailu

C2C Talks - Slaven Elčić - Budoucnost fyzického retailu

Na otázku co dělá s dvěma tituly, jedním z marketingu a PR a druhým z práv jako asistent, odpověděl: "Nevím, přišlo mi to zajímavý". Dnes je stejným vizionářem jako člověk, kterému kdysi dělal asistenta.

Životní cesta Filipa Dřímalky.

Životní cesta Filipa Dřímalky.

Filip věří, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnostech v digitální době.

DEEP TALKS 84: Alexandra Alvarová – Novinářka, spisovatelka a odborník na dezinformace

DEEP TALKS 84: Alexandra Alvarová – Novinářka, spisovatelka a odborník na dezinformace

Jak se můžeme proti dezinformacím účinně bránit? Co dělat jako prevenci a co můžeme dělat hned teď? A proč je tohle téma možná jedno z nejdůležitějších pro zachování demokracie v 21. století?