Školství

Vím, jak na moderní vzdělávání a výuku digitálních kompetencí - Markéta Fibigerová

CZECHárna Petra Beneše: Libor Pospíšil

CZECHárna Petra Beneše: Marv Shamma

Vize, které věří i miliardáři. Aneb jak Učitel naživo Jana Straky pomáhá měnit Česko

Na vlně podnikání s Tomášem Jízdným

DEEP TALKS 92: Robert Čapek – učitel, psycholog a autor blogu Líný učitel

DEEP TALKS 92: Robert Čapek – učitel, psycholog a autor blogu Líný učitel

Učitelé zasluhují větší podporu, uznání a ohodnocení.

Za rok a půl jsme dokázali změnit Česko k lepšímu. A pokračujeme.

Jak nastavit učení

Jan Straka z konference Forbes: Vývoj českého vzdělávání za posledních 10 let

Rozhovor s Pavlem Kysilkou nejen o českém školství

Empatie, základ inovací

Nové výukové metody, co pomáhá pedagogům, zkušenosti Vhled do paměťových technik

Nové výukové metody, co pomáhá pedagogům, zkušenosti Vhled do paměťových technik

Kompetenční mapy pro žáky i pedagogy

Kompetenční mapy pro žáky i pedagogy

Pedagog jako umělec

Pedagog jako umělec

Potřeba firem a zaměstnavatelů

Potřeba firem a zaměstnavatelů

Duální vzdělávání – proč je to v ČR zakázané slovo?

Duální vzdělávání – proč je to v ČR zakázané slovo?

Propojení odborného školství se strojírenskou praxí – motivace žáků

Propojení odborného školství se strojírenskou praxí – motivace žáků

Jak uvnitř, tak venku

Jak uvnitř, tak venku

Sítě pro podporu nadání a pomoc učitelům

Sítě pro podporu nadání a pomoc učitelům

Odemykání lidského potenciálu

Odemykání lidského potenciálu

Zdravice z konference Klíč k rozvoji talentu

Zdravice z konference Klíč k rozvoji talentu

Jak může škola rozvíjet kritické myšlení žáka

Jak může škola rozvíjet kritické myšlení žáka