Tomáš Jindříšek

20 let se věnuji marketingu. Jsem Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím jsem působil 10 let jako ředitel OgilvyInteractive, divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Také jsem předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Zde se propojuji různé typu byznysu. Moje nejvýraznější projekty v marketingu jsou Zasedačka roku a Ceskovdatech.cz. Můj koníček je propojování neziskového a komerčního sektoru. Jsem autorem projektu ČSOB Pomáhá regionům, realizuji projekty pro Konto Bariéry, JAHODA, ADRA a další neziskovky. Moje téma je expertní dobrovolnictví. Spolu s Radkem Špicarem jsme vytvořili platformu Evropavdatech.cz, která se snaží zlepšit vnímání Evropy a EU v ČR. Jsem certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).

S čím vám můžu pomoct?

Umím vytvářet marketingové strategie a pro velké i malé firmy včetně startupů a neziskovek. Umím vymyslet inovační projekty a nápady a dotáhnout je do konce. Umím propojovat lidi (jako asi většina kolegů v Red Button :)

Čeká ikony typu disketa, lupa a telefonní sluchátko zánik?

Odborníci útočí

Vedou sociální sítě mladé do pekel?

Tomáš Jindříšek - Potřebujeme neziskovky?

Proč selhávají startupy v marketingu?