Tomáš Jindříšek
20 let se věnuji marketingu. Jsem Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím jsem působil 10 let jako ředitel OgilvyInteractive, divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Také jsem předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Zde se propojuji různé typu byznysu. Moje nejvýraznější projekty v marketingu jsou Zasedačka roku a Ceskovdatech.cz. Můj koníček je propojování neziskového a komerčního sektoru. Jsem autorem projektu ČSOB Pomáhá regionům, realizuji projekty pro Konto Bariéry, JAHODA, ADRA a další neziskovky. Moje téma je expertní dobrovolnictví. Spolu s Radkem Špicarem jsme vytvořili platformu Evropavdatech.cz, která se snaží zlepšit vnímání Evropy a EU v ČR. Jsem certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).
S čím vám můžu pomoct?
Umím vytvářet marketingové strategie a pro velké i malé firmy včetně startupů a neziskovek. Umím vymyslet inovační projekty a nápady a dotáhnout je do konce. Umím propojovat lidi (jako asi většina kolegů v Red Button :)
Čeká ikony typu disketa, lupa a telefonní sluchátko zánik?
Stačí se jen pořádně podívat na ikony v mobilu či počítači a získáte úctyhodný seznam věcí, které už dnes běžně nevídáte. Ozubené kolečko, telefonní sluchátko, přesýpací hodiny, budík, klasický kufřík…
Odborníci útočí
V našem složitém světě je každý na něco odborník. Problém je, že kdekdo je ve své odbornosti zahrabán a často zbytečně machruje. Prokazování odborné převahy je v našem světě běžné. Udělal jsem si mez…
Vedou sociální sítě mladé do pekel?
Mladá generace nečte knížky a jen sleduje mobily a internet, co z nich bude?! Je to ale opravdu tak jednoduché? Média, způsob přijímání informací, trávení volného času a zábava – to vše se vyvíjí čím…
Tomáš Jindříšek - Potřebujeme neziskovky?
Podle agentury STEM se mezi roky 2012 – 2018 zvýšil podíl lidí, kteří nedůvěřují neziskovkám, z 31 % na 51 %.
Proč selhávají startupy v marketingu?
Jakékoliv nové služby, produkty nebo aplikace, které se schovávají pod módním slovem startup, potřebují propagaci jako sůl. Paradoxně se ale většina startupů marketingem moc nezabývá. Šetří na něm, v…
Účinkuje
Spousta lidí žije v digitálních ghettech, říká o rozdělené společnosti Jindříšek
Je jedno, jestli prodáváte jogurt nebo prezidentského kandidáta. U obojího fungují stejná pravidla a musí se to umět, tvrdí jeden z nejzkušenějších českých digitálních marketérů Tomáš Jindříšek. Přiná…
Tomáš Jindříšek - Nízké sebevědomí Čechů.
Víte, jak se v Čechách pozná úspěch? Nejprve se vám snaží kdekdo dokázat, proč to nebude fungovat.
Tomáš Jindříšek: Víme, jak to dopadne. Jen nevíme kdy
Současná situace není lehká ani pro marketéry, kteří jinak mají práce vždy dostatek. Na stav marketingu a na možné způsoby, jak problémy s nedostatkem práce řešit, odpovídal ve videorozhovoru Tomáš Ji…