Komunikace
Umíte prodat sami sebe?
Lukáš Hrdlička v podcastu Bez grantu?! vysvětluje, proč byste se i vy měli naučit poutavě mluvit o věcech, které děláte. Říká, že vystupování na veřejnosti může natrénovat každý, stačí jen znát ty spr…
WebTop100 Podcast 23 - Irena Zatloukalová
Irena Zatloukalová se v rozhovoru podělila o aktuální zkušenost z přechodu od agenturní práce na volnou nohu. Dále byla řeč o kvalitě českého PR nebo o tom, jak zvolit vhodnou komunikační strategii.
URGENCE
V poslední době jsem se dostal k tématu urgence. V daném momentu, kdy se věc děje, je to neuvěřitelně urgentní, vše hoří a pálí. Máme tendenci si myslet, že je to ta nejdůležitější věc na světě.
WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek
Tomáš Jindříšek je dlouhodobě jednou z nejviditelnějších postav české digitální scény. Má za sebou mnoho úspěšných projektů, z těch posledních můžeme pomyslně "vypíchnout" jeho participaci na projektu…
Brain&Breakfast s Ondrášem Přibylou - PROČ SE NECHOVÁME PODLE TOHO, CO VÍME
V současné době docela dobře víme, jak řešit velké společenské problémy jako je klimatická změna nebo epidemie koronaviru. Proč se ale jako společnost nechováme podle toho, co víme?
OKR: jak na subjektivní výsledky?
Vyřadit nějaké cíle jen proto, že pro ně nemáme objektivní metriku, nechci. Jsem přesvědčen, že v našem životě neustále něco hodnotíme subjektivně.
O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy
Povídání s doktorem Karlem Novotným o budoucnosti, jeho, mojí a trochu marketingu.
Innovation Roadshow v době Covidí
Jako správní inovátoři jsme se přizpůsobili době Covidí. Jsme přesvědčení, že teď je ještě mnohem cennější sdílet si navzájem, co koho a kam posunulo a tyto inspirativní příběhy dostat mezi vás.
Nejde si jen koupit pár deka PR, je to dlouhodobá práce
Správný píárista zná svou firmu „jako své boty“, zároveň ví o slabinách novinářů.
Jak fungují Kamarádi do deště?
“Počet majitelů má být ideálně lichý a tři jsou moc”, jsme již 7 let důkazem toho, že to jde i jinak.
Leadership v rozbouřené době
Jak můžete jako lídr komunikovat s lidmi ve vaší firmě, abyste společně zvládli současné výzvy co nejlépe?
Irena Zatloukalová: Ve firemní komunikaci se nevyplatí natírat věci na růžovo
Hostem dnešního dílu je Irena Zatloukalová. Irena působila jako tisková mluvčí v ČSOB, v Hypoteční bance a od roku 2011 v Seznam.cz. Od roku 2018 je spolumajitelkou PR agentury Fenek PR. Fenek PR se s…
Petr Pouchlý: O síle storytellingu v marketingu
Petr Pouchlý, kapitán svobodné firmy Court of Moravia, tentokrát v podcastu PÍÁRKO o tom, co znamená storytelling, jaká je jeho důležitost v marketingové komunikaci, jak se vlastně buduje dobrý příběh…
Michal Pastier: Kreativita není o jednom super nápadu
Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je o konzistenci a dlouhodobosti. To alespoň…
Jak najít přesvědčivé argumenty
Mýtus o hommo economicus, tedy člověku, který se rozhoduje výhradně na základě rozumu, je vyvrácený. Lidé nakupují emotivně. Přesto má pracovní prostředí zvláštní efekt přehnané formálnosti. Byznys ko…
Petr Skondrojanis: Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?
Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme…
Jak se spravuje „rozbitý“
Přestože se v Modré snažíme čím dál víc dělat prostor otevřenosti, důvěře, vzájemné spolupráci, stále si nedovolím říct, že je to u nás jako třeba v Sonnentoru. Je to v pořádku, je to proces, měníme s…
Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemních oddělení
Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit?
Hodnota pro firmu není jen v tom, co víte, ale i co sdílíte…
Kolaborace pro mě znamená mimo jiné proaktivitu, otevřenost, upřednostňování skupinových cílů nad osobními a sdílení. Sdílení znalostí, předávání zkušeností a informací…