Komunikace

Umíte prodat sami sebe?

Umíte prodat sami sebe?

Lukáš Hrdlička v podcastu Bez grantu?! vysvětluje, proč byste se i vy měli naučit poutavě mluvit o věcech, které děláte. Říká, že vystupování na veřejnosti může natrénovat každý, stačí jen znát ty spr…

WebTop100 Podcast 23 - Irena Zatloukalová

WebTop100 Podcast 23 - Irena Zatloukalová

Irena Zatloukalová se v rozhovoru podělila o aktuální zkušenost z přechodu od agenturní práce na volnou nohu. Dále byla řeč o kvalitě českého PR nebo o tom, jak zvolit vhodnou komunikační strategii.

URGENCE

URGENCE

V poslední době jsem se dostal k tématu urgence. V daném momentu, kdy se věc děje, je to neuvěřitelně urgentní, vše hoří a pálí. Máme tendenci si myslet, že je to ta nejdůležitější věc na světě.

WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek

WebTop100 Podcast 12 - Tomáš Jindříšek

Tomáš Jindříšek je dlouhodobě jednou z nejviditelnějších postav české digitální scény. Má za sebou mnoho úspěšných projektů, z těch posledních můžeme pomyslně "vypíchnout" jeho participaci na projektu…

Brain&Breakfast s Ondrášem Přibylou - PROČ SE NECHOVÁME PODLE TOHO, CO VÍME

Brain&Breakfast s Ondrášem Přibylou - PROČ SE NECHOVÁME PODLE TOHO, CO VÍME

V současné době docela dobře víme, jak řešit velké společenské problémy jako je klimatická změna nebo epidemie koronaviru. Proč se ale jako společnost nechováme podle toho, co víme?

OKR: jak na subjektivní výsledky?

OKR: jak na subjektivní výsledky?

Vyřadit nějaké cíle jen proto, že pro ně nemáme objektivní metriku, nechci. Jsem přesvědčen, že v našem životě neustále něco hodnotíme subjektivně.

O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy

O budoucnosti nejen marketingu a rezervním fondu odvahy

Povídání s doktorem Karlem Novotným o budoucnosti, jeho, mojí a trochu marketingu.

Innovation Roadshow v době Covidí

Innovation Roadshow v době Covidí

Jako správní inovátoři jsme se přizpůsobili době Covidí. Jsme přesvědčení, že teď je ještě mnohem cennější sdílet si navzájem, co koho a kam posunulo a tyto inspirativní příběhy dostat mezi vás.

Nejde si jen koupit pár deka PR, je to dlouhodobá práce

Nejde si jen koupit pár deka PR, je to dlouhodobá práce

Správný píárista zná svou firmu „jako své boty“, zároveň ví o slabinách novinářů.

Jak fungují Kamarádi do deště?

Jak fungují Kamarádi do deště?

“Počet majitelů má být ideálně lichý a tři jsou moc”, jsme již 7 let důkazem toho, že to jde i jinak.

Leadership v rozbouřené době

Leadership v rozbouřené době

Jak můžete jako lídr komunikovat s lidmi ve vaší firmě, abyste společně zvládli současné výzvy co nejlépe?

Irena Zatloukalová: Ve firemní komunikaci se nevyplatí natírat věci na růžovo

Irena Zatloukalová: Ve firemní komunikaci se nevyplatí natírat věci na růžovo

Hostem dnešního dílu je Irena Zatloukalová. Irena působila jako tisková mluvčí v ČSOB, v Hypoteční bance a od roku 2011 v Seznam.cz. Od roku 2018 je spolumajitelkou PR agentury Fenek PR. Fenek PR se s…

Petr Pouchlý: O síle storytellingu v marketingu

Petr Pouchlý: O síle storytellingu v marketingu

Petr Pouchlý, kapitán svobodné firmy Court of Moravia, tentokrát v podcastu PÍÁRKO o tom, co znamená storytelling, jaká je jeho důležitost v marketingové komunikaci, jak se vlastně buduje dobrý příběh…

Michal Pastier: Kreativita není o jednom super nápadu

Michal Pastier: Kreativita není o jednom super nápadu

Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je o konzistenci a dlouhodobosti. To alespoň…

Jak najít přesvědčivé argumenty

Jak najít přesvědčivé argumenty

Mýtus o hommo economicus, tedy člověku, který se rozhoduje výhradně na základě rozumu, je vyvrácený. Lidé nakupují emotivně. Přesto má pracovní prostředí zvláštní efekt přehnané formálnosti. Byznys ko…

Petr Skondrojanis: Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?

Petr Skondrojanis: Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?

Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme…

Jak se spravuje „rozbitý“

Jak se spravuje „rozbitý“

Přestože se v Modré snažíme čím dál víc dělat prostor otevřenosti, důvěře, vzájemné spolupráci, stále si nedovolím říct, že je to u nás jako třeba v Sonnentoru. Je to v pořádku, je to proces, měníme s…

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemních oddělení

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemních oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit?

Hodnota pro firmu není jen v tom, co víte, ale i co sdílíte…

Hodnota pro firmu není jen v tom, co víte, ale i co sdílíte…

Kolaborace pro mě znamená mimo jiné proaktivitu, otevřenost, upřednostňování skupinových cílů nad osobními a sdílení. Sdílení znalostí, předávání zkušeností a informací…