Videa
Inspirujte se přednáškami od předních odborníků ve svých oborech.

ScaleUp TIP#34
Funguje celá vaše firma jako dobře vytrénovaná jednotka na přehlídce? Šlape každý správnou nohou ve správném rytmu? Nebo si každý bubnuje sám a pochoduje, jak sám uzná za vhodné? Znají všichni vaše kritické…
ScaleUp TIP#33
Za posledních deset týdnů jsme postupně představili deset Rockefellerových návyků, které obsahují čtyřicet principů, které podporují zdravý a systematický růst byznysu.
ScaleUp TIP#32
Máte srozumitelné a všem viditelné dashboardy? Čím rychleji vaše společnost roste, tím srozumitelněji musí zvládat komunikovat nejen své plány, priority a cíle, ale také vývoj při jejich naplňování. Mnoho z n…
ScaleUp TIP #31
Dokáže každý váš zaměstnanec, na základě kvantitativních dat, svých KPI's říci, jak úspěšný měl týden? Devátý Rockefellerův návyk staví na známém Baťově pravidlu „Co neměříš, to neřídíš“. Čili jak máte nastaven…
COVID a kritické myšlení – Díl 02. – Vzniká proti Covid-19 imunita?
Proč lidé ztrácí při Covid-19 čich? Vzniká proti Covid-19 imunita? A když, tak na jak dlouho? Dá se opakovaně použít respirátor? A proč zažíváme nejenom krizi koronaviru, ale také krizi informační, kterou způso…
ScaleUp TIP#30
Fungující strategie firmy se pozná podle toho, zda umožňuje trvalý růst tržeb a stabilní pozici na měnícím se trhu. Jak tedy vaše firma měří a ukazuje svým zaměstnancům pokrok ve směru k vašemu dlouhodobému amb…
DEEP TALKS 70: Jaroslav Cerman – Stand-up komik a sociolog
V dalším díle Deep Talks jsem si povídal s Jaroslavem Cermanem. Jarda je jeden z mých nejoblíbenějších stand-up komiků a zároveň člověk, se kterým mám vždy ty nejzajímavější konverzace vůbec. V rozhovoru řešíme…
ScaleUp TIP#29
Rockefellerův návyk č.7 – FIRMA OPRAVDU ŽIJE SVÝMI HODNOTAMI A POSLÁNÍM ORGANIZACE Jinými slovy, jsou hodnoty a poslání organizace známy a akceptovány všemi zaměstnanci. Vedení a střední management využívají…
COVID a kritické myšlení – Díl 01. – Umírá se „na“, nebo „s“ Covid-19? [Aktuální studie a analýzy]
Jak správně vyhodnocovat informace ohledně koronaviru? Jaké limity mají prohlášení lékařských autorit v médiích? Kolik lidí skutečně zemřelo na následky Covid-19 ve světě? A co o nemoci říkají nejnovější studie…
ScaleUP TIP#28
Rockefellerův návyk č.5 a č.6 – tentokrát dva návyky v jednom videu a to zejména proto, že si jsou velice blízké. Pátý návyk se zaměřuje na zpětnou vazbu od vašich zaměstnanců. Schválně, jak často a pravide…
DOBRO-INFLUENCE: Jak propojit síť influencerů ke smysluplné změně? (Záznam konference Social Date)
Světová kampaň #Masks4All odstartovaná z Čech měla dosah přes miliardu lidí, byla ve zprávách na CNN či BBC, zapojili se do ní přední světové celebrity či několik kandidátů na amerického prezidenta. Co se z toh…
Tomáš Šebek: Koronavirus je jemný políček, abychom si uvědomili, že žijeme na jedné planetě
Tomáš Šebek jako host v rozhovoru pro Český Rozhlas Plus o tom, jak současná pandemie ovlivnila nejen práci Lékařů bez hranic, ale i svět do budoucna.
Scale Up TIP #27
Rockefellerův návyk č.4 – Každé oddělení firmy má osobu, která ručí za dosažení stanovených cílů Jinými slovy máme vytvořený a odsouhlasený přehled klíčových rolí, víme jak měříme výsledky a také pokroky v naš…
ScaleUp TIP#27
Rockefellerův návyk č.4 – Každé oddělení firmy má osobu, která ručí za dosažení stanovených cílů Jinými slovy máme vytvořený a odsouhlasený přehled klíčových rolí, víme jak měříme výsledky a také pokroky v naš…
Dělejte marketing, který vydělává II.
Dnes se opět vrátíme k tématu efektivního marketingu. Budeme zkoumat, jak vysoké náklady na akvizici zákazníka ještě dávají smysl a také o tom, jak zvýšit hodnotu businessu, který vám zákazník přináší.


