#Design a marketing
Petr Skondrojanis pro Evolve! Events: O employer brandingu v době pokoronavirové
Petra Skondrojanise, zakladatele portálu Cocuma a přední osobnost české HR scény, si pozvali do Evolve! a povídali si o historii, současnosti a budoucnosti toho, jak vypadal a bude vypadat employer br…
Cirkulární ekonomika a inovace
Petr Beneš si zve různé hosty a povídá si s nimi o inovacích. Tentokrát si přizval Soňu Jonášovou, šéfku Institutu cirkulární ekonomiky. Povídali si o tom, jak inovace zapadají do celého komplexního p…
Tino Hrinčiar v podcastu o podnikaní a budovaní lovebrandu, o marketingu a gastronomii
Tony Dúbravec si do svého podcastu pozval Tina Hrnčiara. Ten je obvykle tím, kdo se ptá svých hostů jako autor podcastu INSPEAT. Tino je ale také podnikatel, zakladatel značky Life is Porno a gastro p…
Digitální transformace: Jste driver nebo follower?
Když jsou technologie rychlejší a dostupnější, znamená to, že jsme díky nim výkonnější? Co když je to naopak a jen proto, že technologie nepoužíváme správně? „To, co dnes zažíváme, není digitální revo…
Michal Pastier: Kreativita není o jednom super nápadu
Kreativita. Slovo skloňované téměř vždy, když se mluví o reklamě, nebo marketingové komunikaci jako celku. Jenže mít jeden super nápad nestačí. Kreativita je o konzistenci a dlouhodobosti. To alespoň…
Tomáš Jindříšek: Víme, jak to dopadne. Jen nevíme kdy
Současná situace není lehká ani pro marketéry, kteří jinak mají práce vždy dostatek. Na stav marketingu a na možné způsoby, jak problémy s nedostatkem práce řešit, odpovídal ve videorozhovoru Tomáš Ji…
Roušky pro každého: Kde je sehnat a kde nabídnout
Roušky přebraly nadvládu nad veškerými konverzacemi, tiskovými konferencemi i nad internetovými vyhledávači. Kde roušku sehnat, když je jich nedostatek? Případně kde roušku nabídnout, pokud je šijete?…
Jak o sebe pečovat v době šíření koronavirové infekce
V současné době se pozornost všech upíná na to nejdůležitější, co máme, na zdraví. Abychom si ho udrželi a posílili imunitu, připravil tým z Odyssey.com souhrnné informace o tom, jaké vitamíny užívat,…
Jak najít přesvědčivé argumenty
Mýtus o hommo economicus, tedy člověku, který se rozhoduje výhradně na základě rozumu, je vyvrácený. Lidé nakupují emotivně. Přesto má pracovní prostředí zvláštní efekt přehnané formálnosti. Byznys ko…
Petr Skondrojanis: Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?
Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme…
Jak se spravuje „rozbitý“
Přestože se v Modré snažíme čím dál víc dělat prostor otevřenosti, důvěře, vzájemné spolupráci, stále si nedovolím říct, že je to u nás jako třeba v Sonnentoru. Je to v pořádku, je to proces, měníme s…
Andrej Kiska: Morální povinností úspěšných je pomáhat
„Můj život byl relativně nudný,“ řekl na počátku své přednášky muž s neskutečně zajímavou minulostí, Andrej Kiska. Kromě úlohy prezidenta Slovenska za svůj život dokázal vybudovat úspěšnou firmu, pomo…
#12 HOTCAST Filipa Dřímalky: Martin Holečko
Martin Holečko je spolumajitelem skupiny Etnetera, což je skupina technologických a kreativních firem zabývajících se digitálními inovacemi – od vývoje až po marketing. Martin kromě toho založil nejvě…
Proč selhávají startupy v marketingu?
Jakékoliv nové služby, produkty nebo aplikace, které se schovávají pod módním slovem startup, potřebují propagaci jako sůl. Paradoxně se ale většina startupů marketingem moc nezabývá. Šetří na něm, v…
Chci ukončit bloudění lékařů i pacientů, nemoci můžete řešit přes internet
Když budete chtít jít k lékaři, zavoláte známému, jestli nemá známého, který je expert na vaše onemocnění, náš systém by vám měl doporučit to nejlepší pro vás. Abyste nemuseli hodiny prokrastinovat v…
Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemních oddělení
Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit?
B&B SVK: Moja cesta s Martinusom
Pozvání do posledních inšpiratívnych raňajok Brain&Breakfast přijal Michal Meško, spoluzakladatel největšího slovenského internetového knihkupectví Martinus.
Ekonomické zpomalení na obzoru. Záchranným kruhem může být cirkulární ekonomika
Příroda i ekonomika mají jedno společné: fungují v cyklech. Po energickém jaru přichází příjemné léto následované pomalejším podzimem a drsnou zimou. A podobné cykly jsou typické i pro ekonomiku. Co c…
Propojení v síti #001: Martin Ruman a Filip Dřímalka
Je načase vám na skutečných příkladech ukázat, jak vzájemná propojení v síti Red Button fungují. A že vznikají jedinečné věci!
Direct People: První studie o cirkulární ekonomice v Česku je tu (CZ/ENG)
Cirkulární ekonomika je obrovská příležitost pro firmy i šance pro planetu. Proto je i jedním z prioritních témat Evropské unie, která chystá na podporu cirkulárních projektů dotační program. Díky cir…
Filip Dřímalka: Digitální transformace začíná digitálně schopnými lidmi
Filip Dřímalka platí za mezinárodní kapacitu v oblasti digitalizace. Se svou společností Digiskills pomáhá bezpočtu středních a velkých firem proniknout do světa digitálních inovací.