Trendy
Místo výuky angličtiny AI. Jak na firemní transformaci podle Luboše Malého z Red Button EDU?
Luboš Malý mluvil o tom, jak se připravit na změnu pracovního trhu. Podle něj nemá smysl čekat, protože tyto změny se dějí kontinuálně přinejmenším od začátku průmyslové revoluce. Děje se to teď, prot…
Luboš Malý: I lidé, kteří měli chuť se posouvat, jsou po covidu vyčpělí
Luboš Malý má zkušenosti z nadnárodních firem, kde se staral hlavně o inovace a vzdělávací projekty. V současné době vede Red Button Edu. Luboš přijal pozvání do podcastu Po HRstech, ve kterém mluvil…
Ján Košturiak: Budúcnosť výroby
To, o čom sme kedysi snívali sa stáva skutočnosťou, ktorá však v mnohom presahuje naše pôvodné predstavy. Rýchlosť zmien ale aj ich následky sú obrovské. Je ťažké predpovedať budúcnosť, plánovať inves…
Inovácie a Slovensko.
Aké sú trendy, ktoré menia Európu, svet a Slovensko, ako by sa mali budovať inovačné ekosystémy a čo by sme sa mohli naučiť od krajín, ktoré nás v inováciách predbehli?
Sdílení se stává preferovanou formou učení se českých a slovenských firem
Víte, že si toho nejvíce zapamatujete z učení druhých? Na principu sdílení toho, co jsme se naučili, funguje také jeden z produktů sítě Red Button—Innovation Roadshow. A právě v září startuje již čtvr…
Nový svět a inovace očima Jána Košturiaka
Postřehy a pohledy Jána Košturiaka k tomu, jak vypadá nový svět a jaké vlastnosti se v něm nejen leaderům budou hodit. Aneb podívejte se pod pokličku přípravy na přímý přenos Home Office TV :)
Jána Košturiak pro Týždeň: Reštart po víruse
V mnohých krajinách sa dnes hľadá balansovanie medzi „vypnutím“ ekonomiky a bojom proti vírusu. Hľadajú sa stratégie reštartu a návratu do pôvodného stavu. Reštart bude, ale do pôvodného stavu sa svet…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 6.
Pokračujeme v transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku, a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém vydání jsme se zabývali motivací,…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 5.
Pokračujeme v našem seriálu o transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém vydání jsme se zabý…
Direct People: První studie o cirkulární ekonomice v Česku je tu (CZ/ENG)
Cirkulární ekonomika je obrovská příležitost pro firmy i šance pro planetu. Proto je i jedním z prioritních témat Evropské unie, která chystá na podporu cirkulárních projektů dotační program. Díky cir…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 4.
Pokračujeme v našem seriálu o transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém vydání jsme se zabý…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 3.
Pokračujeme v transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku, a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém čísle jsme se zabývali ustavením z…
Jak se vzdělává (Agilní) coach
Nedávno jsem dostal dva zajímavé dotazy: Jak se jako kouč vzděláváš ty? Jak může naše firma získat desítky zkušených koučů, když u nás má s Agilitou málokdo praktickou zkušenost?
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 2.
V minulém vydání jsme si vysvětlili pojem montovny. Jak z toho ven? Prvním důležitým krokem je přiznat si submisivní pozici v globálním dodavatelském řetězci a sebrat odvahu ke změně. Odvážní čeští ma…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 1.
Jaké aktivity přinášejí nejvyšší a nejnižší přidanou hodnotu? Nejvyšší vytváří výzkum a vývoj a služby koncovým zákazníkům. Na pomyslném dně žebříčku aktivit s nejnižší přidanou hodnotou jsou výroba a…
Datová horečka stoupá: v osudí je virtuální zlato 21. století
Obchodní model minulého století by se při troše zjednodušení dal shrnout do rovnice = poskytování přidané hodnoty za platbu penězi. Jednadvacáté století nás posouvá zase o kus dál.
Puberťáci s nálepkou Z vstupují na scénu
Poslední tři čtyři roky se z každého druhého „bórdrůmu“ ozývalo unisono: „Co vlastně chtějí ti mileniálové? Proč pro ně nejsme atraktivní? Jak s nimi máme komunikovat? Je evidentní, že tahle mileniálo…