Články
Digitální podnik budoucnosti, 4. část
Celý svět se propojil, čidla jsou téměř v každém stroji, v každém obchodě, Internet věcí se implementuje do desítek miliard dalších zařízení. To vše v kombinaci s mobilním telefonem otevírá řadu možno…
Rozhodnout se a jít si za tím
Rozhovor se Stanislavem Bízou, podnikatelem, který ochrnul při paraglidingu od pasu dolů. Založil levandulovou farmu a dnes zaměstnává 35 pracovníků s handicapem.
#8 HOTCAST Filipa Dřímalky: Rudolf Urbánek
Hostem tohoto dílu podcastu o byznysu, digitalizaci a inovacích je Rudolf Urbánek, generální ředitel společnosti Microsoft pro Českou republiku a Slovensko. Rudolf pracoval mnoho let na různých market…
TIP Davida Vrby #050: Jaké máte AQ?
Není to překlep. Nemyslím ani IQ ani EQ. Poprvé jsem o AQ slyšel od Amina Toufani před dvěma lety na konferenci v Singapuru. Jde o kvocient adaptability, neboli kvocient naší schopnosti se rychle při…
B&B SK: Aký význam má prepojiť svoj biznis na širšiu komunitu?
Hostem květnových inšpiratívnych raňajok Brain&Breakfast byla Lucia Pašková ze společnosti CURAPROX.
Digitální podnik budoucnosti, 3. část
Na počátku seriálu o digitálním podniku jsme zdůraznili význam klíčové otázky, kdo je můj zákazník a v čem je má klíčová dovednost, ve druhém díle jsme pak představili různé digitální podnikatelské mo…
TIP Davida Vrby #049: Jste více teenager, nebo mudrc?
Současná doba klade neuvěřitelné nároky na naši pozornost. Množství informací, které nás bombarduje a žádá si naši pozornost, roste geometrickou řadou. Nic nového. Ale co s tím?
Nahoře je člověk sám a nejvíc tam fouká… aneb proč založit správní radu
Rozhovor o tom, jak to udělat, aby člověk na vrcholu nebyl sám, a pokud je, aby se měl kde opřít.
TIP Davida Vrby #048: „Nevím. To neznám…“
Odpovědi, které od našich a světových politiků moc často neuslyšíte. Raději blábolí, než by akceptovali, že něčemu nerozumí, že na něco neznají odpověď. Někdy je bohužel podobné chování realita i na p…
O dítěti, dokonalosti a hlasu kritika v hlavě
Tomáš (říkejme mu tak, ale mohl by to být i Petr, Roman, Honza, Marek, prostě kdokoliv z nás) pracoval v nadnárodní společnosti. Práce ho kdysi bavila a dávala mu smysl. Ale teď to byla hlavně zátěž h…
Digitální podnik budoucnosti, 2. část
Na počátku seriálu o digitálním podniku jsme zdůraznili význam klíčové otázky, kdo je můj zákazník a v čem je má klíčová dovednost, a to s ohledem na fakt, že digitální ekonomika je primárně zaměřena…
Chief Energy Officer a jeho energetický audit
To je pozice, kterou jste ještě asi nikde nezaznamenali. Já si nicméně myslím, že by takovým CEO měl být v podstatě každý lídr, který vede lidi, tým, organizaci. V poslední době jsem pochopil a docela…
TIP Davida Vrby #047: Stres
Je vůbec možné, že jsem ještě nepsal o stresu? Je to nepřítel, ale také přítel, když s ním umíme pracovat. Jak jste na tom vy?
#7 HOTCAST Filipa Dřímalky: Jiří Mizera
Hostem tohoto dílu podcastu o byznysu, digitalizaci a inovacích je Jiří Mizera, Chief Strategic Change Officer ze společnosti Moneta Money Bank, jedné z nejprogresivnějších finančních institucí v ČR.…
Explainer video je cesta k novým zákazníkům
Většina úspěšných firem jako IBM, Uber, Airbnb, Mint, HubSpot a Amazon si uvědomuje sílu videa pro přesvědčení zákazníků a využívá explainery. Zajímavým benefitem video-obsahu je také delší čas stráve…