#Leadership

Všímavostí k lepší koncentraci

Všímavostí k lepší koncentraci

V dnešní zrychlené a informacemi přehlcené době bude stále více platit paradox, že abychom mohli zrychlovat a zvládat větší zátěž, budeme se potřebovat učit vědomě zpomalit.

Ako žiť v záplave zbytočností?

Ako žiť v záplave zbytočností?

Zo všetkých strán sa to na nás valí. Informácie o politike, zločinoch, špine, korupcii, hádkach a konfliktoch, iluminátoch a migrantoch, ktorí nás chcú ovládnuť. Riešenie? Nečítajte a nepočúvajte to.…

Jak na rozjezd firmy

Jak na rozjezd firmy

Sice jsme s Outboxers pořád ještě na začátku, ale jsme hrdí na to, jakou cestu jsme zatím ušli. A aby tento článek nebyl jenom sebechválící tlachání, shrnu naše klíčové úspěchy i neúspěchy do praktick…

Jak na emoce

Jak na emoce

Patří emoce do prostředí byznysu a do světa práce? To je samozřejmě lichá otázka – protože bez ohledu na odpověď či naše přání tam prostě jsou.

CULTURE ROCKS, pokec na podiu s jedinečnými lídry současnosti

CULTURE ROCKS, pokec na podiu s jedinečnými lídry současnosti

Kultura jede, kultura válí! Firemní kultura v hlavní roli jedinečné talk show Petra Skondrojanise. A jako hosté inspirativní lídři, které si jeho COCUMA nechce nechat jen pro sebe.

Roman Stupka: Chcete změnit svou firmu k lepšímu? Pak musíte nejdřív změnit sebe

Roman Stupka: Chcete změnit svou firmu k lepšímu? Pak musíte nejdřív změnit sebe

V našem rozhovoru zazní nejdůležitější návyky magnáta Rockefellera, typické chyby, jakých se dopouští čeští podnikatelé i způsoby, jakými jim Roman pomáhá. Celé znění našeho rozhovoru si můžete poslec…

Puberťáci s nálepkou Z vstupují na scénu

Puberťáci s nálepkou Z vstupují na scénu

Poslední tři čtyři roky se z každého druhého „bórdrůmu“ ozývalo unisono: „Co vlastně chtějí ti mileniálové? Proč pro ně nejsme atraktivní? Jak s nimi máme komunikovat? Je evidentní, že tahle mileniálo…

Martin Ruman: Snažit se makat stále tvrději je nesmysl. Jde o to pracovat chytřeji

Martin Ruman: Snažit se makat stále tvrději je nesmysl. Jde o to pracovat chytřeji

Martin Ruman se svou firmou Odyssey už téměř 15 let pomáhá naplňovat lidský potenciál v byznysu. Věří totiž, že špičkových výsledků jde dosáhnout i bez drancování lidí. V našem rozhovoru se objeví tém…

JAK SE Z TOHO NEPO... v digitální době?

JAK SE Z TOHO NEPO... v digitální době?

Projekt Martina Rumana a týmu Odyssey.cz – Hnutí zaHRádkářů – je oborovou komunitou spojující všechny, kteří ve svých firmách pěstují smysluplnou práci s lidmi. Naposledy se příznivci Hnutí sešli při…

Hodnota pro firmu není jen v tom, co víte, ale i co sdílíte…

Hodnota pro firmu není jen v tom, co víte, ale i co sdílíte…

Kolaborace pro mě znamená mimo jiné proaktivitu, otevřenost, upřednostňování skupinových cílů nad osobními a sdílení. Sdílení znalostí, předávání zkušeností a informací…