#Firmy a způsoby práce
Najťažšie je budovať seba
Na prednášky a rozhovory s Gabrielou sa vždy veľmi teším, rovnako ako na jej knihy. Je to Baťovka plná energie meniť veci k lepšiemu, citlivá dáma, ktorá poctivo pracuje na tom, aby Baťa nebol iba odk…
RB Podcast: Dan Tržil vyzpovídal Petra Skondrojanise a Davida Vrbu
Dan Tržil je možná ten vůbec nejaktivnější (a pravděpodobně i nejoblíbenější) tvůrce podcastů u nás. Nově nám pomáhá zaostřit na zkušenosti členů sítě Red Button a do prvního dílu pozval si hned dva n…
#2 HOTCAST Filipa Dřímalky: Vít Šubert
Hostem druhého dílu podcastu o byznysu, digitalizaci a inovacích je Vít Šubert, který pracoval na několika významných pozicích v managementu firem jako O2 nebo Dell.
#1 HOTCAST Filipa Dřímalky: Petr Palan
HOT PODCAST, ve kterém se od českých digitálních lídrů dozvíte, jak rozvíjet vaši lidskou, organizační a technologickou připravenost pro digitální transformaci. Hostem prvního dílu nového podcastu o b…
Wanna be a Culture Jockey? Zapomeňte na to, že firemní kulturu vyladí kávovar
Kultura jede! Kultura válí! A pokud je i pro vás firemní kultura horké téma, zbystřete pozornost. Po Culture Rocks představuje Cocuma další porci inspirace a sdílení o firemní kultuře. Tentokrát dvoud…
Leoš Jiřele: Proč řídím průmyslové družstvo svobodně a jak se inspiruju Baťou?
Když se řekne svobodná firma, může vás napadnout ledacos. Ale nejspíš to nebude průmyslový podnik, který se zabývá lisováním plastů a kovů. Leoš Jiřele vede nedaleko České Třebové výrobní družstvo, ve…
Jak se stává priorita prioritou? Napněte plachty #002
Víte co znamená číslo 622 milionů? To je počet výsledků hledání, které mi zobrazil Google při zadání slova „priority“ do vyhledávače.
Rozhovor Jána Košturiaka pro MM Spektrum: Připravme se na budoucnost
Období do roku 2025 by mělo přinést tak zásadní společenský skok, jako přineslo celé dvacáté století. Celá řada změn již na nás nyní působí a postupně se stává automatickou součástí našich osobních a…
České i zahraniční podcasty, které by neměly minout vaše sluchátka
Je pravda, že přímo tady na Zoomu najdete celou řadu zajímavých podcastů, na jejichž přípravě se podílí přímo členové sítě Red Button. Pokud vám ale náhodou nestačí, nebo byste je jen chtěli občas v p…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 6.
Pokračujeme v transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku, a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém vydání jsme se zabývali motivací,…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 5.
Pokračujeme v našem seriálu o transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém vydání jsme se zabý…
Případovka solidpixels.: Realizace webu pro UP21
Solidpixels představují rychlý a efektivní způsob, jakým si může každý vytvořit web na úrovni vyhrazené světovým značkám. Automatizované procesy při stavbě webu přináší nejen rychlost, ale i ušetřený…
Future Port Prague 2018: Záznamy přednášek
Future Port je největší mezinárodní událostí pro všechny vizionáře, která se koná v samotném srdci Evropy. Jejím cílem je objevovat exponenciální technologie a to, jak dramaticky mění naši budoucnost.…
Nový podnikatel se smysluplným byznysem je výstup Outboxers
Fandíme novým podnikatelům, kteří vystoupí z komfortní zóny a jdou s kůží na trh, který se s nikým moc nemazlí. Snažíme se je podporovat co to jde a jsme moc rádi, že v tom nejsme sami.
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 4.
Pokračujeme v našem seriálu o transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém vydání jsme se zabý…
Úspěšná strategie: Znamená to být nejlepší, nebo odlišný? | Napněte plachty #001
Harvardský profesor Michael Porter tvrdí, že vytvořit dobrou strategii znamená vymyslet unikátní nabídku. Takovou, která má pro zákazníka hodnotu, za níž je ochoten zaplatit – v ideálním případě plati…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 3.
Pokračujeme v transformačním procesu montovny, tj. podniku, který nemá vlastní produkt či službu, nemá značku, a nemá ani přístup ke koncovému zákazníkovi. V minulém čísle jsme se zabývali ustavením z…
Reference na Petra Skondrojanise: Cocuma nám pomohla vybudovat dokonalý branding
Sešel jsem se s Martinem Čermákem, HR manažerem strojírenské firmy TGS, aby mi v krátkosti popsal spolupráci s Petrem Skondrojanisem a jeho Cocumou. Bavili jsme se o tom, jak se mu s Petrem pracovalo,…
Petr Beneš: Co Vy na to pane Švarc?
Švarc systém vznikl v posametové podnikatelské euforii na počátku 90. let jako typická česká „vyčůranost“ jak legálně minimalizovat firemní personální náklady. Funguje tak, že osoby, které pro firmu v…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 2.
V minulém vydání jsme si vysvětlili pojem montovny. Jak z toho ven? Prvním důležitým krokem je přiznat si submisivní pozici v globálním dodavatelském řetězci a sebrat odvahu ke změně. Odvážní čeští ma…
Montovna dlouhodobou prosperitu nezajistí, část 1.
Jaké aktivity přinášejí nejvyšší a nejnižší přidanou hodnotu? Nejvyšší vytváří výzkum a vývoj a služby koncovým zákazníkům. Na pomyslném dně žebříčku aktivit s nejnižší přidanou hodnotou jsou výroba a…