#Firemní kultura

Stroje nás nahradí tam, kde jim nemůžeme konkurovat

Stroje nás nahradí tam, kde jim nemůžeme konkurovat

Mladou generaci připravujeme pro 19. století, potřebujeme však školy pro digitální věk. O postaru vzdělanou levnou pracovní sílu ztrácí investoři zájem, říká ekonom a zakladatel 6D, Pavel Kysilka.

Michal Kalousek: Jak nenaštvat mámu aneb jak inovovat ve velkých firmách

Michal Kalousek: Jak nenaštvat mámu aneb jak inovovat ve velkých firmách

V komunitě inovátorů často zaznívají stížnosti, jak je těžké inovovat v korporacích. Jak jsou korporace velké, pomalé, nerozhodné, neefektivní… Jenže když máte jako já zkušenost jak se startupovým pro…

Budování osobní značky jako cesta k pracovním nabídkám

Budování osobní značky jako cesta k pracovním nabídkám

Pohledem a zkušeností kariérového poradce a kouče se s vámi podívám na to, jak zvýšit počet pozvání na pohovory do firem, které se vám líbí.

Len aby sme nezbohatli

Len aby sme nezbohatli

Sedel som nedávno s kamarátom z Valašska. Žije na dedine a so starostom chceli maštale po skrachovanom družstve a presvedčiť ľudí v obci, aby si každá rodina kúpila jednu kravu za desaťtisíc korún.

Jak se vzdělává (Agilní) coach

Jak se vzdělává (Agilní) coach

Nedávno jsem dostal dva zajímavé dotazy: Jak se jako kouč vzděláváš ty? Jak může naše firma získat desítky zkušených koučů, když u nás má s Agilitou málokdo praktickou zkušenost?

Reference na Petra Skondrojanise: Cocuma nám pomohla vybudovat dokonalý branding

Reference na Petra Skondrojanise: Cocuma nám pomohla vybudovat dokonalý branding

Sešel jsem se s Martinem Čermákem, HR manažerem strojírenské firmy TGS, aby mi v krátkosti popsal spolupráci s Petrem Skondrojanisem a jeho Cocumou. Bavili jsme se o tom, jak se mu s Petrem pracovalo,…

Play priority poker

Play priority poker

How do you avoid subjective biases and collectively decide what (not) to do? Play priority poker.

I ♥ RETRO

I ♥ RETRO

Jak zařídit, aby byl váš tým dostatečně motivovaný a proaktivní? Zázračný „operační systém“, který se nám osvědčuje, se skládá ze tří základních prvků — autonomy, mastery a purpose.

Sandra Fridrichová: Frank v Modré pyramidě pomohl nastartovat velké změny

Sandra Fridrichová: Frank v Modré pyramidě pomohl nastartovat velké změny

Frank je nástroj z dílny PurposeFly, díky kterému dokážete rozpoznat vztahy ve své firmě. V této případovce vám s pomocí příkladů popíšu, jak práce s Frankem probíhá a s čím vším může pomoct třeba i v…

Direct People: Inovace nezačíná nápadem, ale jeho hledáním

Direct People: Inovace nezačíná nápadem, ale jeho hledáním

Agentura Direct People vznikla v roce 2010 jako první ryze inovační agentura na českém trhu. A o inovacích se taky točil celý náš rozhovor. Jak taková inovace vzniká? A co je důležitější než dobrý náp…

Jan Mašek: Networking a inovace – Kde na to beru čas a jak žiju

Jan Mašek: Networking a inovace – Kde na to beru čas a jak žiju

Jan spojuje dohromady různé světy, pomáhá mezi nimi budovat cesty a vytváří prostředí, v němž se daří inovacím. V rozhovoru pro Misi HERo mluvil o svých nových projektech, práci s časem, rodině i vzdě…

CULTmag vol3: HR jsou jako prášky

CULTmag vol3: HR jsou jako prášky

CULT je online magazín o lidech, hodnotách, vizích a silných firemních kulturách. Jde o další projekt Petra Skondrojanise, spoluzakladatele tržiště firemních kultur COCUMA.

Když z okna kanceláře koukáte na doutnající sopku

Když z okna kanceláře koukáte na doutnající sopku

Začala jsem si připravovat myšlenkovou mapu tohoto blogu a klíčová slova, která mi sama přede mnou naskakovala byla: nekonečná nabídka možností jako past, proč někde prostě nemůžeme vypnout, útěk sám…

Petr Pouchlý: Jak efektivně a prakticky přistoupit k vlastnímu seberozvoji

Petr Pouchlý: Jak efektivně a prakticky přistoupit k vlastnímu seberozvoji

Petr Pouchlý je zakladatelem designového studia Court of Moravia. Často firmám pomáhá s nastavováním firemní kultury a s kariérním rozvojem jejich zaměstnanců. V rámci projektu Mladý podnikatel udělal…

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Jak jsme (ne)zlepšili mezilidské vztahy

Máte plátno. Víte, co chcete. Ale chce to samé i někdo jiný kromě vás? Existuje více způsobů, jak to zjistit. Ale všechny jsou o tom umět se správně zeptat.

Všetko raz skončí

Všetko raz skončí

To, čo končí, nám niekedy spôsobuje smútok. Vždy však prichádza niečo nové, na čo si zvykneme, raz tiež odíde do minulosti a bude nám chvíľu chýbať. Taký je život. Starý svet končí a nový začína.

Petr Skondrojanis: Skvělým firmám pomáhám být ještě lepší

Petr Skondrojanis: Skvělým firmám pomáhám být ještě lepší

Petr Skondrojanis ve svém projektu COCUMA (Company Culture Market) prezentuje firmy, které si zaslouží být vidět. Věří v humanocentrismus, platí za Enfant Terrible českého HR, jezdí v 50 let starém Mi…

5 typů zaměstnanců + 1 navíc

5 typů zaměstnanců + 1 navíc

Možná se mnou nebudete souhlasit. Možná je těch typů zaměstnanců více než pět. Možná méně. Ale možná, vlastně určitě (jak se tak na vás dívám), se najdete alespoň ve dvou z těch mých.

Jak na rozjezd firmy

Jak na rozjezd firmy

Sice jsme s Outboxers pořád ještě na začátku, ale jsme hrdí na to, jakou cestu jsme zatím ušli. A aby tento článek nebyl jenom sebechválící tlachání, shrnu naše klíčové úspěchy i neúspěchy do praktick…

Tommaso Gecchelin: Normal City Cars Will Almost Disappear

Tommaso Gecchelin: Normal City Cars Will Almost Disappear

This March, Prague hosted the SingularityU Czech Summit, a conference centered around the latest cutting edge technology from Silicon Valley. We spoke with Tommaso Gecchelin – co-founder of NEXT Futur…

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Vykašlete se na dojmologii. Klíčové je ověřit nápad u koncového zákazníka

Víte, jak vznikl jeden z globálních lídrů v prodeji obuvi, který byl za víc než miliardu dolarů koupen Amazonem? A co víc, lze si z tak trochu pohádkového příběhu vzít něco pro vlastní firmu působící…